Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Polarcus - Generell tråd

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Bullishproof (3 likes)
  1. @baris (1 likes)
  1. @hro07 (1 likes)

Gratulerer!

Interessant at der med de seneste dages pæne stigninger fortsat er flere på køber siden på nuværende kurs 1,25.
Samtidig tydeligt nu at nogen ønsker at den ikke skal stige for kraftigt, men nok gerne vil samle flere billige aktier op her på dette niveau. Aktuelt ses det med en slette på 530.000 aktier til salg i 1.28, samtidig med der ikke er et egentligt salgspres der sænker kursen nedover.
Min konklusion er at nogen her har troen op at den skal videre op men gerne vil laste op på nuværende niveau , stille og roligt…
Er i dag gået ind igen med en mindre post på 1.22