Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

poLight (PLT)

poLight ASA: Primary Insider Notification - Redelivery of Shares

poLight ASA - results of the Subsequent Offering

poLight ASA - Invitation to presentation of Q3 2021 results

1 Like

poLight ASA - continuing progress with several customers and successful share issue enabling future growth in various markets

2 Likes

polight ASA: SHARE CAPITAL INCREASE REGISTERED

Det er når panikken er som verst og volumet som lavest at det lønner seg å gå inn, den tiden nærmer seg. Jeg var med fra 7, men gikk ut rett før pandemien traff norge. 90-100 er et godt tall og vi får håpe vi kommer dit. Aksjer på salg er aldri feil.

1 Like

90-100…? har du sjekket kursen i det siste?

1 Like

Nå må vi huske at oppgangen siden mandag ikke har noe kobling til noen nyhet. Sier ikke at den når 100, men vi lå på 116 på lavt volum. Tenker det uansett er gode muligheter nå før eventuelt nye ordrebestillinger januar.

1 Like

poLight ASA - design-win confirmation from first Augmented Reality customer

4 Likes

Bekreftelsen mange har ventet på er endelig her! Nå blir det DW’s og PO på løpende bånd i 2022 :slight_smile:

4 Likes

Jepps. Mest spent er jeg egentlig på PO smart-telefon og når den kommer. Jeg tror våren blir fylt med mye spennende og litt mer volum enn en slik ordre.

AR blir lavvolum nå i starten da det er marked mot professional, og ikke consumer. Men med vel 13 prosjekt/POC i pipeline med AR lover det godt.

4 Likes

Inkludert de som planlegger PoC er det faktisk 19 AR-caser som er på gang.

3 Likes

Ordre på 350.000 NOK og opp 12%
Da er det tydelig at denne dealen betyr enn del mer enn det vi ser i kroner og øre akkurat nå

1 Like

Absolutt. Dette betyr at linsen fungerer til AR. Som vi vel visste, men nå er det bekreftet.

3 Likes

Så hva er det aksjen holder på med her nede 100 kr under ATH??:sweat_smile:

1 Like

Den dealen betyr utrolig mye mer!

Det er et bevis på at TLens faktisk kan være et førstevalg i AR-Briller. Og som nevnt over Polight har en potensiell megapipeline innen det feltet. AR-briller kan i løpet av 2020-årene bli den neste store consumerteknologien etter smarttelefoner.

3 Likes

Venter på mobilbestilling:)
Det blir nok litt større summer, selv om første mobil mest sannsynligvis ikke er av typen med høyest volum.

2 Likes

Jeg synes den burde gått til 200 på dette :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Hvilken produsent skal lansere ar neste halvår? Noen gravere må vel ha god innsikt i hvem dette kan være?

1 Like

Her er de som har forventet lansering neste år.

Kilde:
https://youtu.be/bdPfExu9EDM

3 Likes