Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

poLight (PLT)

Kommer garantert flere avtaler snart.

Isaksen, CEO of poLight ASA. “Our team has been working closely with leading
camera module partners and created a wide variety of design tools and resources
to accelerate the TLens® camera design process from proof-of-concept to mass
production…

5 Likes

poLight ASA CTO Pierre Craen To Present Tunable Optics Update at PiezoMEMS 2024

3 Likes

PhenoSys now offers Turnkey Mini2P Systems with poLight ASA Tunable Optics

2 Likes

poLight ASA - Invitation to presentation of Q4 2023 results

1 Like

poLight ASA - continues to build position in the augmented/mixed reality space

1 Like

Det blir interessant å se alt det positive graverne på share klarer å grave frem i denne rapporten. Her tror jeg det må graves seriøst. At denne aksjen var helt oppe på 25kr er vanskelig å fatte.
Det bør hvertfall for eksisterende aksjonærer påregnes en emisjon til om 9-15mnd.
Med et forbehold om at jeg godt kan ta feil.

Jeg klarer bare ikke å lese ut av det CEO innleder rapporten med til noe annet enn pengeinnhenting etterhvert. Alt går jo seint utenom AR/MR,men volumene er jo veldig,veldig langt unna å gi noe break even.

5 Likes

Dagens laveste kurs: 6,66.-:metal:t2:

Er vel en del som har fått seg en lærepenge her, etter å ha blitt revet med av all haussinga opp til 25 kroner. Shareville har nesten blitt et polightforum.

Pga årsaken til krakket så er det heller ikke mange som tør å ta sjansen på at det er overreaksjon. Hvis de skal overleve så forstår jeg det dit hen at emi må settes en god del lavere enn dette

Shareholding Disclosure - Nordnet AB (publ)

Slikt massivt fall på høyt volum (sammenlignet med normalt) pleier ikke gi umiddelbar rekyl nei.

Shareholding Disclosure

Shareholding Disclosure

Shareholding Disclosure

1 Like

Shareholding Disclosure - Nordnet AB (publ) - Correction

Her snakker vi muligens masseproduksjon også mot industrien. Det trenger PLT.

2 Likes

PoLight er i dag priset til 464 Mill !

De har et ganske unikt produkt som sakte men sikkert tar optikken videre til neste nivå!

AR/VR er på vei for full fart inn i markedet med ledende aktører som Apple,Meta,Google,Microsoft,Samsung osv, Dette er et marked hvor Polight sine produkter allerede har tatt plass og er på fullt driv inn i.

Det store volumet er guidet for 2026 og utover.

Dette er et selskap som har brukt laaaaaang tid på sin utvikling og markedspenitrasjon, No kommer det nye produkter hvert å med TLens, Så for de som tror på teknologi, så burde man altså ta en titt på PoLight :slightly_smiling_face:

Det vil være behov for kapital innhenting her innen året og ting tar tid, dette er et vekstcase som har mange segmenter å passe inn i.

Tenkte å få på plass litt info her på TI forumet da jeg har sett et utrolig bra samhold med masse takhøyde og ikke minst humor(skade skutt etter Ulti selv) !

Bra jobba @pdx :slightly_smiling_face::ok_hand:

6 Likes

Kan du prøve å forklare hvorfor det er avgjørende å bruke polight sine linser og hvor robuste de er? Har sett ar de har en form for fokuseringsmekanisme, men ikke funnet hvor robuste de er…

Noe om hvor enkle de er å produsere hadde også vært interessant, skjønner det tar litt tid for dem…

1 Like