er vel veldig bull om samsung skal bruke tlens!
Absolutt!
Selskapet har sakt at de er i dialog med alle så får håpe det🤞
Det ska dog påpekes at det er haugevis av patenter som aldri blir realisert
Jeep, som jeg påpekte lenger oppe i tråden .
Satser på nye kontrakter i løpet av året
noen som har link til discorden? nylig PLT aksjonær her
Er det fortsatt mye haussing av aksjen på Hegnar og Shareville? Eller har de fleste tapt pengene sine.
Helt stille på Shareville. De mest ihugga har gått over til Discord. Selv har jeg puttet papiret i skuffen og ser det som tap. Men ingenting skulle glede meg mere enn om jeg fikk igjen investeringen. Men veien er lang med -83% og en emisjon.
Bare pass på at forumet her ikke blir overumplet med patenter… Jeg har i mange år sett patenter, men realiseringen er minimal. Shareville var til tider full av patetner og alle trodde på gull. Slik gikk det ikke (foreløpig).
Men hvordan kan Samsung ta patent på dette produktet dersom det er PoLight sin TLens som gjør susen? Selve linsen er jo patentert av PoLight.
Det er eventuelt bruk av linsen, forutsatt avtale med Polight.
Nå har de sikret finansiering en god stund, i tillegg har de mange " mulig avtaler /prosjekter "på gang ref tidligere Q presentasjoner . Opp til eksamen dette året
De var sikret ved forrige emisjon også… Den var jeg med på… Var mye spennende på gang da… men for all del, jeg håper det går bra
Spørsmålet er om dagens ledelse har videre tillit. De er avhengig av å levere noe til markedet og aksjonærene snart
Godt poeng. Øyvind fikk sjokk når han så kursutviklingen ved forrige Q pres. Jeg så den live og tenkte mitt. Han har alltid hatt høy stjerne hos meg med tanke på hvor realistisk han er, men stjernen begynner å mørkne.
Hittil har ledelsen stort sett ikke gitt annet enn kursras og ønske om mere penger.
“De mest ihuga” = over 1500 medlemmer nå. Så en god spredning av folk som både er bear, bull og alt midt i mellom. Til info😉
Bra vi har fått igang litt mer liv her inne også
Har stor respekt for alles perspektiver når det kommer til forventninger rundt plt Blitt skuffa mange ganger gitt
Patenter er en stor del av min optimisme rundt teknologien🙂 At det ikke har blitt noe av disse produktene enda, Trenger ikke bety at det ikke blir noe av.
Det er nok veldig mange faktorer som spiller inn, Får de overbevist i AR markedet, så kan nok dette være med å skyve TLens Tech videre til andre vertikaler(direct synergy).
No har Vi soleklare TLens patenter med Meta,Samsung og Bosch innen AR, Dette er meget lovende fordi TLens er så overlegen når det kommer til strømforbuk,athermalisering og dette med hurtighet
Et patent trenger ikke å bety så mye men sier jo litt om nytten når det dukker opp aplikasjoner hvor TLens er løsningen:slightly_smiling_face:
Håper det blir bra om litt
Panikksolgte på 10kroner etter den ekstremt svake kvartalsrapporten Glad for det nå… Har fulgt selskapet over flere år og vært veldig positivt til stadig økende poc’er. Nå må jeg si at antall ferdige poc’er skremmer meg mer og mer. Jeg kjøper ikke at linsen er så suveren som det fremstilles når stort sett alle som kjører Poc ikke velger den i det endelige produktet…
At xenocor gikk tilbake på valget av T-lens etter DW skaper også usikkerhet for meg.
Håper for selskapet at ting snur, hadde vært moro om et norsk selskap hadde kommet med revolusjonerende teknologi.
Tror AR slår til, men er redd det tar laaaaaaang tid.
Linsen er i noen av verdens beste produkter i sine kategorier. Utfordringen er at det er lavt volum. Det var selfiekamera i mobiltelefon som skulle bli det store økonomiske gjennombruddet. Men det viser seg at TLens kanskje er for dyr og at VCM enn så lenge er bra nok.
Jeg tror AR fra 2026 vil være det store kommersielle gjennombruddet. Men hva som skjer frem til vi er der gjenstår å se.
Hilsen aksjonær fra 2019->
Gratulerer med salget på 10 Det gjorde jeg også men desverre etter Q3 før oppgangen til 25
Hoppa innigjen på 6 tallet, tapte en halv årslønn i Ulti og er back i PLT med smulene No er det vinn eller forsvinn
Var liksom ikke nok kjøtt på benet da tenkte jeg men til dagens MCAP syns jeg det er et godt case for nye investorer som ønsker litt krydder med et stort potensiale om AR blir stort
Har troen på smartphone igjen også men er liten tvil om at lav cost i selfie er the thing der no.
Har btw troen på noen større triggere rundt AR/VR innen året og neste år, gjerne ikke i form av store PO men i form av starten på innledning av større prosjekter med lederne
Da er vi to! Røyk 30% av porteføljen på Ulti hos meg også
Kommer til å følge nøye med videre. Utelukker absolutt ikke at jeg kommer til å kjøpe noe plt i fremtiden. Spennede selskap og teknologi. Med dagens Mcap er potensialet betydelig også. Lykke til dere som er inne