Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Premier League - Fantasy - FPL

Fikk mareritt å måtte stå oppigjen, marerittet visste seg å være noe i…:see_no_evil:

1 Like

Ja hadde Lukaku satt den i første , så hadde det bare vært 1-2…

Synst dei var gode i første omg, litt smårusk bakover men bra offensivt,andre omgangen viser dessverre at United ikke er i rute med tanke på tittelracet

1 Like

Jeg er ikke Man U fan, men jeg ser frustrasjonen din . Mr Special One er vel ikke akkurat en hurragutt eller ?!
Det blir ikke noe mere press på treneren nå dersom dette resultatet står seg.

0-3

Dette er krise, effektivt å bra fra tottenham i andre omg, total forandring fra første til andre omgang, blir det Mr special one som blir første manageren ut døra denne sesongen ?

Ja nå synger ihvertfall Tottenham fansen, sacked in the morning… Vi får se…

1 Like

Får vi se Zinedine Zidane i Manchester nå ???

1 Like

United slipper inn 6 mål på to kamper. Det er helt uholdbart, uansett. Mou kan ryke og reise. Det er ikke underholdene å se de parkere bussen om de scorer det første målet heller.

Er ganske snurt på at United ikke gadd score ihvertfall et mål.

image

3 Likes

jeg greier ikke forstå hvordan Zidane skal kunne redde United?

Det er så mye snakk om forsvaret, men offensivt scorer de heller ikke mål. Ikke mange av spillerne Mourinho har hentet har spilt som de har gjort før. Mourinho skaper for mye konflikt internt, men jeg er Liverpool supporter og i år er Liverpool sitt år :blush:

1 Like

Vet ikke hva som må gjøres i United, men dagens manager har eg uansett aldri hatt noe særlig til overs for.
Synst spillerene er av så god kvalitet at det burde være mulig å skape ett topplag v det, men da må det være en leder som evner det.
At det ikke ble minst en klasse forsterkning i Forsvaret kan være skjebnesvangert.
Nå vet vi jo Mourinho er på kant med flere spillere, så det er kanskje vanskelig for han å vinne tilbake garderoben, ser ikke bort fra at ett skifte er det rette, selv om eg egentlig ikke liker å være blandt dem som går letteste vei å klager på manageren

1 Like

Er ikke hvert år deres år, helt til man begynner å snakke om neste år?

3 Likes

Manageren er vel en del av problemet, men han skal ikke få skylden for alt. Brighton kampen var jo et glimrende eksempel på det. Skulle tro spillerne hadde en gå sakte aksjon. Ingen lag har lagt bak seg så få km i løpet av en kamp siden PL startet (med 11 spillere på banen).
Forøvrig tror jeg ting må skje enda høyere opp i klubben. Om ryktene stemmer, at Mou ikke fikk hente de spillerne han ville fordi styret mente de ikke gjorde klubben bedre burde det begynne å gå av noen alarmer.

2 Likes

Enig med deg i at om det stemmer at mangeren ikke fikk hente de spillerne han ønsket. Da tenker jeg spesielt på forsvarsspillere. United ble til stadighet linket til det i overgangsvinduet.

Ed Woodward får styre det økonomiske. Der er han god. Fotball har han lite peiling på.

Ferguson og David Gill samarbeidet svært bra. Selv om de ikke var enig om alt.

2 Likes

Enig i det, og han var jo flere ganger tydelig på at han ikke fikk hente seia lilletåen han mente han trengte, så det er gret.
Problemet mitt er at samholdet inledelsen er på ett sånt lavt nivå av det «krangles» via media, ikke bare Mou og Ed, men også MOU og egne spillere, så ja, mulig problemet ligger lenger oppe, men eg tror uansett det vil være vanskelig for Mou å gjenvinne tilliten blandt deler av spillergruppa.
Samtidig vet eg at med seier i neste kamp, så endrer alt seg :see_no_evil:

2 Likes

Sikkert mulig å shorte MANU :joy: Manchester United Ltd. Class A Ordinary Shares

1 Like

Gir aldri opp håpet :blush:

Hoi hoi, Spørsmål ang Fantasy…
Jeg har en spiller som er skadet og derfor ikke spiller runde 4, er det automatikk i det at det kommer inn en fra benken .?? Husker ikke hvordan dette ble gjort i fjor, og finner ikke ut av det …

Ja hvis en av spillerne dine er skadet kommer det en spiller inn fra benken. Poengene får du når runden er over.

1 Like