Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

1 Like

Tre grunner til hvorfor dette blir mønsteret, 1. Aksjen har skiftet mye eiere over 20 kr 2. Vi har brutit opp på lav volym 3. Vi har fått positivt momentum.

2 Likes

Ettermiddags rally i Realfiction?

1 Like

Typ sånn …

Deilig! Da er vi i rute! Har en god feeling for en PM i neste uke. :rocket:

Jag gir meg selv 5% riktig for det tekniske, og jag henter ut resterende 95% når vi tar ut 27 kr neste uke. God helg venner.

2 Likes

Fanden. Kult og litt frustrerende å følge med når man har DnB som handelsmedium da DNB vel ikke tilrettelegger for handel i denne?

Holdt på å gjøre en trade i dag (ut på 24.40) og den stod til salgs lenge til jeg så i denne tråden og slo det fra meg og trakk ordren. Er greit i pluss i aksjen så langt og blir med litt til :slight_smile:

Innovation Observatory listade i August de heteste VR & AR selskapene. Google, Microsoft, NVIDIA, Occular, Verizon og Realfiction selvsagt :wink:

http://www.innovationobservatory.com/vrtechdigestjune2017

4 Likes

Planen for Realfiction er tydelig. Aksjen er ferdig med Våg 1 - 4 og nå mangler vi en våg 5 for en korreksjon våg A-B-C. Siste våg 5 burde ta stopp ved fib 1.68 på 34 kr, noe som også korrelerar med våg 1 toppen på fib 4.236. Så target denne uke med mitt innehav blir 34 kr. Jag tror uansett att en flott nyhet skulle pushe aksjen forbi 34 kr og bevege seg mot fib 2.618 på 48 kr.

2 Likes

Ser du på volum i analysene? Er volumet litt lavt eller normalt? Ser det var høyere når aksjen gjorde de første støtene opp fra under 10 kr ifht. nå.

Oppgang og positivt momentum på fallende volym er ett godt tegn, det er det eneste du må få med deg :joy::laughing:

1 Like

Her er ett eksempel, med NANO. Sånn hade jag kjøpt visst jag kjøpte utifra daglig og kun enligt volym signal, ingen trender osv. Normalt hadde det blitt mye kjøp og selg her da jag baserer det meste på trendkanaler, utbrott m.m, men for å gi ett eksempel hvordan man kan handle volym

Er klar over det altså, men synes bare volumet generelt er lavt i aksjen til å tenke den skal doble seg innen kort tid? Men jeg er ikke kjent med handel på Stockholmsbørsen, mulig volumet er normalt for denne typen aksjer der. Som du sier bør det komme ganske substansielle fundamentale nyheter om spådommen din skal slå til (og jeg håper jo det siden jeg er inne i aksjen :slight_smile: )

Fint om du kunne sagt noe om Nano teknisk nå på kort sikt i nanotråden - opp eller ned? :+1:

Da har vi breakout over 25 - blir det close over 25 kommer @babyrage til å få rett :slight_smile:

ATH leder till nye ATH…

Hvor mye har dere brukt å lette beholdningen når aksjen treffer topper (ref. 1.618/4.236)? Er ikke noen storinvestor selv, så med min begrensede investering i Realfiction vil det å selge en del under en dupp ikke gi en så stor potensiell gevinst, selv om det gir så klart gir prosenter!

Har ikke så mange aksjene her selv så jeg dumper alt og kjøper igjen når anledningen byr seg :slight_smile:

Selger unna litt Nano og kjøper litt mer REALFICTION for en trade. Håper å kunne kjøpe tilbake Nano før den stikker - men tror RealFiction stikker først :slight_smile:

Det ser ut som et veldig spennende selskap, med mange store kunder. Er det noen som vet hvordan mulighetene er for volumproduksjon? Må selskapet investere mye penger i fabrikker for å utvide produksjonen?

Mest sannolikt en våg 1-2 ferdig nå, snart en våg 3 mot 27-28, etterfulgt av våg 4 og en avsluttende våg 5 til 30-34 kr. Holder hardt i mine aksjer :yum::+1: