Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Logitech bruker RFs teknologi på dagens IFA møte

https://twitter.com/highsparrowz/status/904265085811658752

1 Like

“Vi skal ud at slå på stortromme for Deepframe, som produktet hedder. Vi skal udvide vores organisation til at håndtere den efterspørgsel, som vi forventer at se. Og så er vi i gang med endnu vildere ting på udviklingssiden, hvilket bl.a. handler om at udvikle mindre løsninger til privat brug,” siger Søren Jonas Bruun og naevner muligheden for at se ting i 3D gennem en linse på en iphone eller en tablet.

“Hvis du går forbi et butiksvindue hos f.eks. en bilforhandler, så kan du stå udenfor og se og med håndbevaegelser konfigurere den bil, du overvejer at købe. Det sker altsammen uden saerlige briller og er 3D i så staerk en opløsning, at det ser ud, som om det er en rigtig bil,” siger han.

“Det egentlige salg starter efter sommerferien, hvor virksomhedens ca. 100 forhandlere inden for Av-branchen verden over vil begynde at sprede det glade budskab.”

100 forhandlere!!

https://www.pressreader.com/denmark/dagbladet-børsen/20170522/281685434783816

2 Likes

Skal si du traff bra her @babyrage! RF traff 16.80 som ATH i dag :smile: :airplane::rocket:

Aksjen stiger på forventinger i september, og da har ikke ens nyhetene om DeepFrame kommet ennå. Vi skal se mye høyere nivåer :slight_smile:

1 Like

Moro å være realfiction aksjonær i dag. Har du gjort noen vuderinger på hvor høyt vi skal på kort sikt @babyrage

Target 20-24 kr

Wooooow, i denne linken nevnes Realfiction fra Mercedes Benz :grin::money_mouth_face::grin::money_mouth_face::grin::money_mouth_face:!! Ska vi si 30 kr i år?

3 Likes

Realfiction “still going strong”! Opp ytterligere i dag +6,86%! +(32,42% siden 30.08)
:money_mouth_face::money_mouth_face:

Edit: 19,20 ath

Har ikke voldsomt mye penger investert her, men det er i ferd med å bli min overlegent beste aksje siden juni.

1 Like

Jeg var rett og slett for treg. Stod mellom denne og Hamlet som også @babyrage anbefalte. Ble Hamlet på 9.80ish som jeg gikk ut av på 10.35 eller noe etter jokking mellom 10 og 11. Angrer på at det ikke ble denne da jeg har mye mer tro på det de driver med enn Hamlet som jeg ikke kan så mye om :smile:

Ekstrem volym idag. Regner med att kortsiktige ska ut av aksjen resten av uken. Jag er kjøpere hele september innfor Lego og Mercedes nyheter :money_mouth_face:

1 Like

Ja, tror (og håper) også på en dipp her nå…

1 Like

Høy omsetning, men ikke så mange handler? Hvor lett er det evt å selge seg ut…?

Easy peasy

1 Like

“biggest news in the VR world”…

Igår blev det diskutert om Realfiction fått avtale med Mercedes, ikke før utstilling, men før implementering i hver tillverkat bil. Spørsmålet nå er, hva er ett sånt avtale verdt? Hvor mye er Lego avtaler verdt. Vidare utvikling med Pfizer fra Afrika till resten av verden. Jag bare spekulerer, men man skal ikke se bort ifra en milliard vurdering om ikke allt for lenge vist nyhetene er riktige samt momentum og hypen er stor nok.

Meget interessant hvertfall. Jag kmr kjøpe kommende dippen og legger meg lang sammen med SUS, 2018 blir meget spennende.

Hvis jeg ikke husker feil hadde sist kontrakt en verdi på 600.000 SEK? Så ikke de store summene akkurat. Skal ikke baisse her, har tro på teknologien og selskapet men tror det også vil ta tid før det får skikkelig fotfeste. Men det kommer! :wink:

Avtalet med Pfizer er kun en test batch på 60 apotek. Visst de øker salg, kmr de mest sannsynlig utøke antall, noe som tilsier en vesentlig større order.

Tidligere har kunder til Realfiction påvist 50% økt omsettning gjennom å bruke deres produkter. Det kan ta tid, men det forundrer meg ikke om vi ser lignende muligheter her.

DeepFrame action på ukens event!

2 Likes

Den dippen gikk fort over :wink:

Fikk dessverre ikke mengden jag ville ha men fikk øker med rundt 10% :slight_smile: