Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Veldig rolig idag. Stille før stormen? :slight_smile:

Facebook-markedsføring.

3 Likes

8 aksjer omsatt så langt i dag, hei hvor det går!sterk tekst

Synes ordrebildet i aksjen er merkelig. Det er helt tydelig at det er kjøpsinteresse, men kjøperene virker å ha god tid og strekker seg ikke noen 40-50 ører opp for å få de få aksjene som er til salgs. Spreaden og svingningene blir derfor ganske stor når noen selger noen få aksjer.

Om noe er dette en tendens jeg har sett daglig de siste ukene og som jeg tror kanskje vil vedvare til vi får en ny melding. Men da kan det til gjengjeld bli ganske trangt inn døren mtp. hvor lite aksjer som er til salgs oppover.

image

Enig i det, prøver selv å lette meg noe forsiktig her pga det lave volumet. Kjedelig å sitte stuck når aksjen ble såpass illikvid

Fikk ikke dere med er att det er akkurat sånn her vi ønsker at aksjen ska agere? :yum:

1 Like

Trippel bunn? :slight_smile: Økt volum nå etter touchen på 22.90

3 Likes

Ny aktør? Har ikke sett disse før?

Nei ikke ny :slight_smile:

1 Like

Vanskligare å bli mere tight nå. Sedermera dagen den 16 november :smiley: Regner med flotte nyheter før det. Finnes jo x antal ting fra trigger listen som ennå ikke kommet, ting som er beskrevet i memorandum fra IPO.

Får ikke glemme update fra Pfizer samarbeidet, LEGO, Mercedes?

3 Likes

Ser vi endelig et brudd oppover her nå?

Skulle ikke forundre meg nå som jeg gikk ut :smile:

3 Likes

Takk for at du tar en for laget. :wink:

1 Like

Spennende, jeg liker caset og det virker som ett interessant firma. Bare få ett brudd ut så tar jeg det som ett kjøpssignal :slight_smile:

Er det oksen Ferdinand i bildet jeg ser? Gode minner fra barndommen :slight_smile:

1 Like

Det er det :wink: Fortsatt fast innslag hver jul den!

Aksjen ser sterk ut @babyrage. Brudd opp fra kile nå?

Not bad, not bad. Steng på DH med 1.5x genomsnittlig volum. Imorgen vil se jag se steng over 25.60 for ett forsøk på trendtak ca 12% opp. Noen dager kvar igjen til Sedermera, skal vi få litt good news før det? Oppover trendtak og vi ser 33 kr minimum.

4 Likes

Morro, tror denne kommer som en kule nå :slight_smile: :rocket: