Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Må si jeg er J€$$£ forbanna over nordnet i dag. Legger inn S/L, også aktiveres den ikke når kursen passerer.

Faller tilbake nå. Vil se at RSI roer seg mer før jeg går inn igjen. Lav free float gjør dette uforutsigbart ifht. kursbevegelser. Lite historikk å basere seg på også, så går med magefølelsen her nå…

Wups! Her gikk det fort ned igjen… Bare å ri det av!

1 Like

Følger @babyrage metoden i denne :wink:

EDIT: Lol. Glemte jeg hadde lagt inn kjøp etter salget i morges som var gått gjennom. Så da var jeg inne igjen :smile:

1 Like

Haha så kan det gå.

Klar for tur til base 3 eg nå, trenger ikke så lang pause

3 Likes

Chill, kjøp bunn og selg topp så er hver dag en blå dag :grin::rocket:

3 Likes

Hva er spådommen for morgendagen, o store baby?

1 Like

Vi jobber fortsatt i den lille kanalen, så håper vi fortsetter oppover. Ellers kommer jag sikte mot disse områdene. Kjøper om jag føler at orderboken tyder på oppgang. Visst vi bryter rød linje holder man nok best unna en stund, da er nedre trendlinje neste mål. Jag kjøper / selger hver dag, men jag har ett grunn innehav som får ligge uansett. Er ju trots allt ventet mye nyheter.

Har du en enkel beskrivelse av hvordan du får fram det bildet? Tegner du linjene selv?

Ute igjen med 200 kr gevinst, haha. Har ikke ro med det tekniske bildet akkurat nå. Kan være jeg tar feil men stoler på magefølelsen. Liker ikke når den ikke er sterk. Men ordrebildet ser OK ut.

Trendkanalen er j… smal!

Er ute for dagen med +2.78% opp. Vill se en siste større dipp mot 20.50, sen all in.

1 Like

Inne igjen? Gikk inn på 22,6 selv (Ut 23,7. Bare 2k aksjer, men det ble jo en ok dagslønn)
Har ikke nerver til å trade hele beholdningen

Nei sikter på lavere nivåer.

Ok, lykke til :slight_smile: Er nok ikke usannsynlig at det kommer en dipp til

Eier fortsatt ett langt innehav fra 9 kr, har igjen 30% av innehavet. Men sikter mot litt lavere nivåer for å fylle på. En sista massiv dipp vore godt for aksjen.

Jeg tror også den skal lavere. Stanget 2x i toppen av trendkanalen.

Ute jeg og inntil vi dipper litt.

Begynner å danne seg bra støtte på 22.50 @babyrage :slight_smile:

Hva tror vi om morgen dagen?