Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Er ikke så langt ned i den kanalen da, om den korrigerer. Tror jeg sitter.

2 Likes

Likewise

1 Like

Da fyrer vi løs mot ny topp snart igjen forhåpentlig. MACD signal over 0 pkt er en fin trigger. Tror også vi får noen nyheter neste uke.

1 Like

Toppene traff på onsdag denne og forrige uke :wink:

Japp men fikk till en liten swing med en minipost. Aksjen er meget anstrengt. Ser ikke bort fra att vi får se 18-19 kr. Men samtidigt ventes mange gode nyheter. Tror utviklingen framover kommer avgjøres av nyheter. Men det finnes absolutt mange kjøpsignaler kortsiktigt. Det er den store bilden i daglig som er litt anstrengt. Kan egentligen gå begge veier. Synes dog det luter mer mot opp enn nedover, men mandag får vise veien!

1 Like

NON og AVA nervøse. Gir ypperlig kjøpsanledning til den som står utenfor.

Den har duppet hver morgen før den henter seg inn igjen.

Mulig det blir en større dupp nå men ikke lengre enn til der man bør øke snarere enn å selge :slight_smile:

Edit: 5’min senere og vi er i pluss… :smile:

Aksjen viste svakhet idag når vi brøt 22. Viser kortsiktigt att vi kanskje ska ned en til runde. Får se hvordan dagen slutter. Visst vi dippar sikter jag mot 20.50 som absolutt botten. Kan bli en konsolidering nå likt det vi såg tidligere.

Yes det var nedåt som var retningen. Jag stod helt utenfør til på sluttet av dagen hvor jag plukket noen små poster. Regner med att 20.40 er bunn, men kmr ha litt kapital till overs visst den dipper ennå mer. Sikter mot grøn zone for kjøp. Ellers skikkelig dårlig trading idag. Nya tak imorgen.

Synes volumet var bra på kjøpersiden. Som sagt så begrenset nedside så tar det lugnt.

Hva tenker vi i dag? Vurderer å hoppe av og så gå inn på 20,40 ish som @babyrage nevner.

Dess flere som tenker sånn, dess lenger ned skal vi. :slight_smile:

Sant nok. Uansett litt sent nå. Er såpass nærme de nivåene at jeg blir

Enig. Sikkert noen kroner å spare på det men beholdningen min her er såpass liten at jeg bare sitter rolig. Har merket meg et mønster hvor den alltid dumpes hardt på åpning for å så stige utover dagen.

1 Like

Jag er tilbake in I aksjen med større innehav. Muligt det er en aning tidligt, men jag tåler litt rødt.

Vi nådde Grøn kjøp sone idag. Risk reward her nede nå føles ok ut. Like risky å være inne som ute når man vet hva som kommer.

2 Likes

Hva kan vi vente oss av triggere i nærmeste fremtid @babyrage?

IMG_20170919_120012

3 Likes

Er dette noe som potensielt kan brukes av reklamebransjen, typ clear channel, eller blir det for dyrt? Vil jo isåfall være et gigantisk marked.

Målet er nok noe sånn ja. De har allerede begynt med Dreamoc. Deepframe ville jeg ikke latt stå ute uten strengt vakthold pga. kostnadene med å erstatte en slik - men jo mer de får produsert, jo billigere blir det!

Samme tenker jeg. Reklamemessig bør jo produktet være overlegent?

Flyplasser, Bilprodusenter, div. butikker etc etc…