Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

De brukes allerede som reklame, har dere misset kundene?

1 Like

Se feks http://www.dreamoc.ca. Følg også realfiction på Instagram, mange videoer og bilder av dreamoc. Ser ut til de er ganske aktive der.

Har sett hjemmesiden dems ja. :slight_smile: Mange kjente navn der :wink:

Skulle gjerne likt å sett flere der :slight_smile:

Får vurdere et lite lodd her. Grei inngang for tiden eller ser dere for dere enda lavere kurs?

Se litt lenger opp i tråden. Mitt snitt er høyere enn dagens kurs men jeg sitter rolig. Har ståltro på dette selskapet og mcap er ganske lav.

1 Like

Like så @Nocturne :+1:

2 Likes

Begynner å bli skikkelig bullish Realfiction nå, økt til 30% av tenkt innehav idag. Siste dippen imorgen?

60 min skikkelig oversolgt, og daglig återhenter seg fint. Vi ser nok en siste dipp imorgen mot 18-19, sen er det 100% av swing porteføljen.

2 Likes

1 aksje solgte ned kursen 1.5% i callen. Det tyder på styrke. Hade vi fortsatt hatt mye mer nedgang å vente hadde vi hatt større salg press i callen idag. Regner med en siste urblåsing imorgen, men etter det er jag inne med fullt tenkte innehav.

1 Like

Angrer på at jeg ikke følger mine egne råd…again!

1 Like

Lav volym ved call og positivt momentum har tidligere gitt aksjen en dytt opp. Imorgen blir 21.60 viktigeste motstand. Klarer vi samtidigt ta ut bull flaggan så må vi bryte igjenom 22.60. Visst det går og markedet er villig så burde aksjen ha nok godt momentum for å jobbe seg oppover mot trendtak som nå er rundt 30 kr.

1 Like

Going up? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Rally alarm!

2 Likes

Disse motstandene tok 10 minutter :slight_smile: … Regner med det er litt motstand rundt forrige topp rundt 25, men det er fremdeles tidlig på dagen :wink:
:rocket:

1 Like

Bare hold på aksjene. Det er så sykt lite som er til salgs nå. Må bare skape den FOMO følelsen! :slight_smile:

Som å stjele godis fra barn…

1 Like

Der røyk “sperra” :face_with_raised_eyebrow:

2 Likes

Close 22.10.

Yupp, tenkte jag skulle handle rett for callen. Normalt hade jag kjøpt dette utseende innfor imorgen, men samtidigt er daglig graf skikkelig presset og MACD gir snart salg signal. Så holder meg i ro og observerer. Swing porteføljen 100% likvid nå, men det blev en fin opptur idag på 9.9% etter noen gode trades.