Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Saga Pure ASA, tidligere Saga Tankers

Saga Pure: Third quarter 2025 financial results

Saga Pure ASA: Eldar Paulsrud appointed CFO

Saga Pure: Acquisition of Eilert Sundtsgate 39 AS with consideration in new shares

Saga Pure ASA - Mandatory notification of trade

Saga Pure ASA - New share capital registered

Saga Pure ASA - Major shareholding notifications and mandatory notification of trade

Saga Pure: Request from shareholders to convene an EGM to resolve investigation

2 Likes

Saga Pure ASA - Major shareholding notifications

Saga Pure ASA - Notice of an Extraordinary General Meeting

Saga Pure ASA - Major shareholding notification and mandatory notification of trade

Saga Pure ASA - Mandatory notification of trade

Financial calendar

Husk å forhåndsstemme. Gå til https://investor.vps.no/garm/auth/login → generalforsamling

1 Like

Saga Pure ASA - Presentation for Extraordinary General Meeting

Saga Pure ASA - Extraordinary General Meeting held

Kopierer inn denne fra et annet forum, de samler inn 5% for å få innsatt ekstra revisor:

Hvis du vil bekrefte din støtte til begjæring hos Tingretten, kan du sende meg en e-post på frodemartin@hotmail.com, med emne «Støtteerklæring begjæring revisor i Saga Pure AS» og med tekst:

Jeg bekrefter at jeg støtter at tingretten kan oppnevne revisor i tillegg i Saga Pure ASA etter allmennaksjeloven § 7-3 (2), forutsatt at forslaget om nyvalg av revisor forkastes på EGF 7.1.2026.
• Navn / selskapsnavn: • Antall aksjer i Saga Pure ASA: • Aksjene eies per dato: • (Evt. org.nr. dersom selskap)

Fint hvis du legge ved VPS-bekreftelse på aksjebeholdning per relevant dato.

Støtten innebærer ingen økonomisk forpliktelse, og brukes kun som dokumentasjon overfor tingretten. Enkeltaksjonærer vil ikke offentliggjøres.
Vennlig hilsen [Fornavn Etternavn]

1 Like

Saga Pure ASA : Minutes from the Extraordinary General Meeting

Saga Pure ASA - Major shareholding notifications