intenst…
kanskje Scatec kan få en bit av dette markedet?
intenst…
kanskje Scatec kan få en bit av dette markedet?
300 er brutt, tredobling på siste år, nær tidobling siste fem år.
I tillegg til utbytte.
Kommer ikke til å selge SSO.
“Forbruket øker blant annet grunnet industrialisering, rask befolkningsvekst og urbanisering. Befolkningen i afrikanske byer er ventet å øke med 580 millioner – mer enn hele EUs befolkning – de neste 20 årene, påpekte byrået…”
Utrolig liten interesse for Scatec på TI.
Det er den aksjen jeg har tjent mest på prosentvis på barnas aksjekontoer.
Nærmer seg tidobling på 3-4 år.
Synd jeg ikke satsa alt på et kort da😊
Elsker Scatec. Aldri tapt på trades i den heller. Siste var inn på 225 og ut på 275. Jævlig lyst å kjøpe på neste dipp, men har kun Kahoot nå. (Og Bitcoin og Etherum da)
Har scatec kjøpte på ca 86.- Har selv analysert denne siden kjøp,og kommet til at framtiden er meget lys å ser absolutt ingen grunn for å selge,er vel bare å sitte med denne til pensjonalder egentlig.(hvis men kan da)
Kjøper mer når den faller 5% eller mer,det er min strategi.
Lykke til
Liker å yara ja,men liker scatec best!
beslutningen vil nok lønne seg
ja,men når er timingen rett??
Det er lønnsomt med scatec aksjer!
Ja, passerte 10-gangeren på de første SSO-aksjene jeg kjøpte våren 2015 i dag
Gratulerer! Sterkt.
Barna våre er heldige, har ca tigangeren på de. Er nær dobling på de jeg kjøpte februar-mars. Kommer ikke til å selge.
Solgte meg ut av Scatec rett før jul etter 3 år med ellevill vekst. Hadde jeg ikke måtte kjøpe kjerringa ut av huset etter koronabrudd så hadde jeg blitt sittende
Etter å ha brent meg noen ganger (les: nano) på å ikke selge når det går opp, har jeg både solgt og kjøpt SSO siden 2015, så de første aksjene har jeg nok ikke lenger
Solgt litt også de siste månedene for å sikre litt siden SSO har gått litt i overkant mye - står klar til å kjøpe tilbake igjen om det kommer noen dipper.
Det er mange som vil inn i scatec og håper på en dipp,erfaringsmessig varer disse dippene veldig kort tid,og så blir man litt feig med å investere hele potten,så skal man vente på ytterligere fall osv osv…
Og plutselig er kursen opp igjen 4-5%
Jeg er godt inne i Scatec - den største enkeltposten jeg har for tiden. Men jeg kjøper og selger stadig vekk likevel - prøver å time litt bunner og topper, men kun småposter så ingen krise om jeg misser en dipp her og der.
Skal ikke lenger tilbake enn til oktober at kursen datt over 20% - veldig greit da å ha solgt litt når det nærmet seg toppen litt før så man kunne øke beholdningen til samme pris!
Ja,fint det,bedre for meg å sitte long,og dermed slippe å selge.
Har et ganske lavt snitt,de siste aksjene jeg kjøpte var på 228.
Kjøper mer viss aksjen faller 3 dager på rad