Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Scatec (SCATC)

Ja irriterende at man ikke skjønte det :frowning:
Barbering av penger har vært lett i det siste

Man blir som regel med begge veier :slight_smile:

4 Likes

Invitation to presentation of Scatec ASA’s third quarter results 2022

Shareholder Disclosure Notification

still think the price is too high? what Q3 results do you anticipate on 03.11?

Third quarter 2022: Strong performance driven by the Philippines

Resultathopp for Scatec

2 Likes

Markedet trodde det stod en del dårligere til enn det faktisk gjorde :grinning:

1 Like

Sender en kaktus til DNB som lurte meg ut av aksjen da de senket kursmålet til 45 kroner nettopp. :triumph: Gratulerer til dere som sitter :smiley: .

2 Likes

Disse meglerhusene synes jeg bommer hele tiden. Hvis oppgangen roer seg litt utover så kjøper jeg mer. Men i det store og det hele så ville også 85-86 fremstått svært billig for noen måneder siden. Men kan for lite om det til å si hvor mye mer oppside det er igjen i aksjen akkurat nå

2 Likes

But still what is your prognosis? how much the share will cost on Monday for instance?

1 Like

Did you manage to replenish? I consider the price to be quite cheap right now! What do you think, how the course will evolve?

No idea. Long term I am very positive

1 Like

in my view the share is undervalued right now. the price should be higher. the price was 115NOK in August!

Undervalued because? Last time I bought this share it was trading at more than 2 times the current price…:wink:

because it cost 115NOK in August and in between only positive things have happened! prospect seems also to be very good.

Den kostet mer i august, derfor er den billig nå? Gir ikke mening, de har høy gjeld og lav inntjening. Fortsatt for høyt priset.

3 Likes

Vel…

Oslo, 3 November 2022: In the third quarter 2022, Scatec’s proportionate
revenues increased by 52% to NOK 1,818 million (1,196) with an all-time high
EBITDA of NOK 850 million (767). Power production rose to 1,135 GWh (1,065).

Hvordan analyserer du deg frem til lav inntjening ?

1 Like