Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Scatec (SCATC)

Sååå da betyr vel det at vi småinvestorer sannsynligvis ikke vil få en bit av emisjonskaka?

Pleier jo å åpne ganske nær emisjonskurs, så man får heller prøve å ta inn noen da :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Får nøye meg med det. Jeg har halvert posisjonen min for å cashe ut litt profitt den siste uka, så dette kunne nesten ikke kommet på et bedre tidspunkt for min del😁

1 Like

Scatec Solar ASA: Private placement completed

Scatec Solar ASA: Participation of primary insiders in private placement

116kr må jo sies å være en bra kurs.

2 Likes

Notice of Extraordinary General Meeting of Scatec Solar ASA

Og her kommer party-pooper TAen - chartet er ekstremt toppish.

R/R vurderer jeg som veldig dårlig på kort sikt.

Meeeeeeen… dette er jo ekstremt bullish nyheter så jeg er spent på reaksjonen.
(Siden jeg utelukkende følger charts så sier jeg ned og at vi skal MINST under emikurs på kort sikt).

• Stochastics ferd med å krysse bearish
  • RSI dobbeltopp
  • Stor wick på siste leg opp
2 Likes

Hvor ville du lagt en ordre her, gitt at du tenkte en inngang for en langsiktig posisjon?

De jo forøvrig ikke dyr heller om dette står seg.
Ligger an til en EBIT på 1 mrd om de stopper å øke kvartalsvis EBIT pr Q2 og en MCAP på 14 mrd ( om man tar med emisjonen nå)
plus at de over dobler ebit YoY.

Flagging i Scatec Solar ASA

1 Like

110 ser jeg som sannsynlig og en god inngang.

Støtter @vcp svar her. 110 tror jeg vil være en god inngang, neste nivå jeg ser på daily etter der er 103. Men; en ting er å si “110”, men det forutsetter jo en rekke andre ting - f.eks formasjon, hvordan momentindikatorer ser ut etc. - for min del. Må legge til at jeg også er kortsiktig i mine vurderinger. Men r/r er nok bedre ned mot 110 og så se om vi får en bounce opp mot emikurs.

Er også spent på om emikurs kan fungere som en kortsiktig bunn her, det tror jeg vi vet ila. denne uken. Forstod på @Konamixx at sjefen sjøl hadde hamstret 170k aksjer :upside_down_face:

2 Likes

Det kom jo også en invitasjon til en ekstraordinær generalforsamling, men den druknet vel i alt annet. Skal lure på hva det gjelder?

https://newsweb.oslobors.no/message/485914

Last ned vedlegget nederst til venstre, hente mer penger i all hovedsak gyldig til 2020.

3 Likes

Så litt på tidligere tidligere bullback, de er i området 16-23% så 102 området er innafor.

1 Like

Ja, chartet minner meg ekstremt om Nano i 2016. Når aksjen gikk til ATH så kom det en emisjon (men også et insidesalg som ikke var positivt). Det markerte en tydelig topp. Forskjellen her er jo at insiderne kjøper, og at selskapet her har en positiv underliggende drift.

1 Like

Men da ser også 94-95kr ut som et naturlig vendingspunkt?
Håpet er at den trekker tilbake, danner en base slik at man kan vurdere da :slight_smile:

Ja, og det er et firma som tjener penge og er grønt. Alle banker og fond skal ha grønt. Ikke bare kisen på gaten :sweat_smile:

1 Like

Emisjon på 116
Flagging
CEO hamster
Selskapet håver inn med penger og masse i pipeline også
Tviler på at denne skal særlig ned

2 Likes