Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SEA1 Offshore (tidligere Siem offshore)

Fenomenal opphenting de siste dagene. Noen som vet hva det kan skyldes? Siden det ikke har kommet nyheter antar jeg at det er forventninger til inngåelse av nye kontrakter med høyere rater. Hører gjerne andres tanker.

Generelt positiv stemning i supply hjelper nok, og så tror jeg endel likte at de har nesten 100% ledig kapasitet på AHTS i 2023 for det ser lovende ut der.

1 Like

Akkurat, interessant. Kan jeg spørre hvor du fant den informasjonen? Har lest rapporten, men kan selvsagt ha oversett noe. Leste om fartøy i opplag, men ikke hvilken type.

Ble delt på XI forumet

Takker! Informasjonen finnes som regel, det er det å få fatt i den:).

1 Like

https://www.kystens.no/okonomi/ingen-norske-selskap-har-vart-i-narheten-nar-det-kommer-til-avkastning-i-ar/2-1-1410248?fbclid=IwAR1aERBT5qZIAEPkf3w7YK0_uOxmf3jQPgN1Ho0BefjfKefGrXMLSVlBCTk

Her nevnes Siem endel

1 Like

Aksjonærlisten her? Er ikke de på tek? @pdx ?

Sioff har de ikke.

Siem Offshore is an international offshore and subsea shipping company registered on the Cayman Islands…

1 Like

Synes det herved er verdt å minne om denne :innocent:

1 Like

Ok, såg nett gjennom topp på web deres.

For meg, er nok dette caset tryggere nå enn Soff.
Kommer nok til å starte å bygge portefølge her.

Mitt top pick innen supply for 2023 var den 31.12.22 Eiof.
Vanskelig å vite sikkert hvem som vil gjøre det best av selskapene.

Enig. Jeg har både Eiof og Sioff. Litt tilfeldig at det ble slik. I etterkant ser jeg at Eiof er lavere priset i forhold til hva de leverer. Dog tror jeg på stor oppside i Sioff.

Nei, de er dessverre hovedregistrert i utlandet, da kan vi ikke få lister av de.

Gode nyheter:

3 Likes

Contract award for AHTS Siem Topaz

3 Likes

Notification of aquisition of shares by primary insider

1 Like

Notification of acquisition of shares by primary insider

1 Like

Er det noen som har gjort et forsøk på å sette et kursmål for denne? Det som bekymrer meg, rett eller galt, er at de har en gjeldsgrad på 132% ved siste rapportering. Er min bekymring ubegrunnet gitt dagens marked? Og vil en eventuell emisjon anses ugreit for aksjekursen? Det er ikke alltid emisjoner slår negativ ut. Innsidekjøpene signaliserer vel vanligvis at inntjeningen, og dermed kursen skal opp. Hører gjerne andres meninger om dette.

Notification of acquisition of shares by primary insider

2 Likes

ANNUAL REPORT 2022