Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Invuo Technologies (INVUO)

Han kjøpte på 8

1 Like

Meawallet var med her også ser jeg

02:00 Payment Innovations with converged wallets
• History – form coins to converged payments
• Evolution of mobile and online payments
• Convergence of payments (HCE, Tokenization and Masterpass)
• Case study
– Maris Cakste | Director of Sales | MeaWallet

http://www.hcesummit.com/amsterdam/2016-agenda/

1 Like

Tok noen få aksjer til her på 5,95, det virker billig uansett hva som skjer videre.

Til nå så har de kunnet hente penger i en rettet emisjon nær markedskursen, skal man tolke aksjekursen er det vel kanskje at markedet nå i større grad ser det som sannsynlig med en vanlig fortrinnsrettsemisjon.

På den annen side tar det jo gjerne litt tid før de pengene kommer inn. Så ja, vi får se helt enkelt. Det er vel det største spørsmålstegnet, og grunnen til at jeg tross alt ikke øker med noe særlig volum over de 22% som jeg allerede har. Hadde jeg ikke vært lastet allerede ville jeg kjøpt mer her.

1 Like

Tok 3 500 til a 5,65 SEK

Prøver ikke du å fange en fallende kniv her?

Jeg ser to usikkerhetsmomenter i det korte bildet.

  • Hvordan løser de finansieringen
  • Rettssaken.

De lengre bildet er om de klarer å monetisere SEQR.

For meg står valget mellom denne og Stillfront. Ironisk nok virker spillselskapet Stillfront som et “tryggere” alternativ. :slight_smile:

1 Like

Ja Stillfront er lavere risiko helt klart, cash på bok og tjener penger.

Jeg har jo vært ganske tålmodig med å begynne å kjøpe og de siste kjøpene er ganske forsiktige. Jeg snittet meg ned mot gulvet rundt 7.75, men fikk da solgt 7000 aksjer på 8.25 relief rally da jeg var allerede ganske lastet her. Etter det ble det brudd ned gjennom gulvet, og aksjene ble kjøpt tilbake på 7 tallet, og nå begynt å kjøpe her igjen. Det er ikke snakk om å laste til ripa, men følge strategien min om å vekte over litt til aksjene som dipper, og selge litt på toppene.

Den viktigste grunnen til at jeg kjøper her er rett og slett at jeg forventer en god avkastning på Seamless aksjer kjøpt på 5-tallet, på et visst tidspunkt så kan man kjøpe aksjer på ren verdi (hvis man er tålmodig og har satt seg godt inn i caset). Worst case her er en emisjon på lav kurs der aksjonærene må bidra, men har mulighet til å være langsiktig og kunne være med på en evt emisjon hvis det blir nødvendig.

De risiko momentene du tar opp er ikke store nok til å forsvare en så lav kurs slik jeg tolker situasjonen. Det sagt så er det en aksje med høy risiko, og jeg ligger fortsatt på 23% av porteføljen, det er innenfor den risikoen jeg er villig til å ta her.

1 Like

Nei, worst case er en Funcom-lignende emisjon. Jeg tviler på at det blir tilfellet, men markedet lurer kanskje litt på det?

Selskapet har en litt annen topp 10 liste enn Funcom hadde, med Danske Bank sitt fond som største aksjonær, og CEO høyt opp. Så det vil nok være en løsning som aksjonærene kan leve med.

Dessuten innside kjøp av både styremedlem og CEO på 8 kroner.

2 Likes

Jeg økte litt på dippen i går. Har totalt 12 000 aksjer.

1 Like

Endelig noen litt større som tar ansvar og kjøper litt. Swedbank begynte i går, og ser ut som det hjelper litt.

1 Like

Fortsatt mulig å knabbe til seg aksjer på 6 blank

Økte her på 6 blank, så får vi se hvor det ender. Som @holmes sa over, emisjonen burde ikke være så altfor gærn med tanke på eierkonstellasjonen. Litt skeptisk til rettssaken, men men…

1 Like

Dette er også min største bekymring atm.

Reviews bedre enn 1 stjerne per måned google play. Litt bedring i november, skal helst øke fremover nå hver måned.

og antall med 1 stjerne flat

Litt oppmerksomhet her

[quote]Worldwide, companies such as SEQR and Pingit are enabling small merchants and consumers to accept electronic payments. With SEQR, anybody who has a smart phone can pay in stores, parking lots, restaurants and online. One can transfer money at no charge and receive offers and promotions directly through single mobile app. The fee paid by the merchant is also lower than that of traditional card companies.

Recently, SEQR launched SEQR Contactless, a borderless solution which enables users to make purchases in any country at any of the 30 million contactless card terminals worldwide, whether SEQR is available to be downloaded in that country or not.
[/quote]

Og her på Trustech i Frankrike

Wednesday, November 30 - 11:40am-11:45am

Converged Wallet - New Future

https://j2c-com.com/trustechconfex16/presentation2016/speakersBio.php?id=6411&type=C&lang=gb

Nå må markedet velge, videre ned under 5.60 eller opp en tur. Jeg tror opp.

1 Like

De trenger avklaring på emisjon!

Det foregår nok noe bak kulissene. Uansett så prises verdiene selskapet eier såpass lavt at det er greit å kjøpe her. Faktisk tror jeg Meawallet i seg selv kunne verdsettes til et par hundre millioner på børsen.