Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Invuo Technologies (INVUO)

Det er oppdatert aksjonærliste, har ikke hatt tid til å studere i detalj, men kan ikke se noe negativt. Topp 10 har over halvparten av aksjene.

1 Like

Det er laget en egne side for Distributions, det mange kaller den “kjedelige” lønnsomme delen. Vet ikke om det er noe mer kjedelig enn SMS tjeneste fra Link mobility jeg da (som går i minus), men uansett (og dette er veldig spekulativt) jeg lurer på om de kanskje vurderer å splitte opp i to selskaper, noe som har vært kommunisert tidligere som en mulighet.

https://sds.seamless.se

1 Like

Fasit for januar, antall reviews med bedre score enn 1 stjerne sterkt økende trend på google play.

1 Like

Hyggelig å se at Seamless henter seg inn. Måtte dessverre selge litt rundt 6 kr for å satse på andre prosjekter. Har fortsatt en liten innsats i selskapet, men ikke noe å skryte av.

En av grunnene til nedsalget er blant annet at jeg ikke liker at Meawallet er involvert i en rettsak

1 Like

Jeg solgte også litt etter rally i desember, men kjøpte tilbake nå og sitter på en pen posisjon her nå. Håper jeg får rett og at det kommer noe bull i rapporten. Tror markedet er spent på finansiering, men tror de har noen kort i ermet.

1 Like

Snart i pluss her jo puh :slight_smile:

Er det noen åpenbar grunn til denne stigningen for aksjen i det siste?

Det er rapport om noen dager. Har ikke sett noen andre nyheter. Det mest spennende blir avklaring på finansiering, f.eks lurer jeg på om de jobber med å dele opp selskapet, noe som kan være med å vise verdiene i selskapet på en mye bedre måte og også løse finansieringsproblemet.

Vekst innen SEQR og Meawallet blir også spennende. Men på mine grafer så ser det først bra ut i Q1 (fra januar)

1 Like

Lunsjpresentasjon 14. februar

Merkelig dag, men får trøste oss med snittkurs 6,39 SEK

Nå er jeg snart i pluss på Seamless posisjonen min, rapport i morgen får vi håpe blir godt mottatt og at de har noe positivt å melde til oss aksjonærer.

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Seamless, som är verksamt inom betalningslösingar för mobilen, redovisar ett resultat efter skatt på -23 miljoner kronor för det fjärde kvartalet (-33,6). Resultatet per aktie uppgick till -0:39 kronor (-0:80).

Nettoomsättningen uppgick till 68,5 miljoner kronor (78,9).

Rörelseresultatet blev -21 miljoner kronor (-32,8).

Börsredaktionen +46 8 5191 7910, http://twitter.com/direktse

Nyhetsbyrån Direkt

https://newsclient.omxgroup.com/cds/DisclosureAttachmentServlet?showInline=true&messageAttachmentId=614208

Finansiering

[quote] In January 2017 the group received a
loan amounting approximately 30 MSEK. During 2017 the group will be in need of additional funding.[/quote]

SEQR

Stor interesse i Tyskland, Europas største økonomi

Posisjonert for vekst i UK, Europas nest største økonomi

1 Like

Ser jo positivt ut på mange fronter, men med tanke på finansieringsbehovet så er det kanskje ingen grunn til å tro kursen går noe særlig med det første?
Med mindre man gambler på at de får opp inntektene før penga tar slutt da, men det ser vel ikke ut som de forventer det selv.

2 Likes

Teknisk så ser det OK ut så lenge den holder seg over ca 5.50 (SMA50)

Mulig bunnformasjon i ferd med å dannes rundt 5.50

1 Like

Sluttet i pluss idag jo? Glad jeg fikk fisket noen aksjer i dag.

1 Like

Dæven, det var litt av et comeback ja!

Det var så bra at jeg holdt på å skrive konjakk istedenfor comeback. Artig hvordan hjernen fungerer av og til. :no_mouth:

2 Likes

Samme type IR event her i dag som Funcom hadde, 12:00-13:00

SEQR ligger an til sterk vekst på Android, her er antall reviews per år med høyere enn 1 stjerne. Vi er bare midt ut i februar. Det er Tyskland som står for denne veksten, mitt håp er at de kan få til noe lignende i UK, begge landene ligger langt fremme innen kontaktløse betalinger.

2 Likes