Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Invuo Technologies (INVUO)

Estimated day of announcing the outcome of the Offering 21 July 2017

Estimated first day of trading in the SDS share on Nasdaq First North Premier 21 July 2017

… for de som ikke husket når SDS kunne handles, og man får vite hvor mye cash Seamless har til rådighet.

2 Likes

Jeg liker at Mastercard fremhever samarbeidet med SEQR når de presenterer sin digitale bank studie.

1 Like

Og hvor mange aksjer man får (for de av oss som har overtegnet)

Ser ut som du for alt du overtegnet deg for. 85% tegnet totalt sett virker jo rimelig bra. Seamless er nå helt finansiert, men pengene vil renne ut fortere enn før.

@holmes hva tenker du om veien videre?

Jeg er veldig positiv til begge. Helt kortsiktig så fikk alle så mange aksjer de ønsket i sds så det kan sette litt press på kursen der, og evt smitte seamless aksjen, men det fundamentale er veldig bra nå med et fullfinansiert seamless og lønnsomt sds burde det være gode muligheter til fin avkastning fremover.

SDS trades nå til 32-33 kr, så ned 10%?

Ja, var faktisk nede på 30.60, billig, men ikke heller så overraskende med tanke på at den ikke ble fulltegnet, noen gode rapporter der markedet ser tallene svart på hvitt burde hjelpe på kursen, men nå er det tilbud og etterspørsel som rår

Nesten hentet seg inn nå

1 Like

Da fikk jeg meg en Masterpass-konto, tipper de fleste som har SEQR vil registrere den som betalingsform på Masterpass. Greit med to kinobilletter til prisen av en, også slipper jeg å legge inn kredittkortet overalt. Tipper det blir mange som tar Masterpass etterhvert. :slight_smile:

1 Like

Noe interessant i den podcasten? :slight_smile:

har ikke hørt ferdig enda :slight_smile:

LOL +38% i dag etter avtale med mastercard :smiley:

3 Likes

Tror jammen jeg er i pluss igjen på denne :stuck_out_tongue:

Får håpe det holder seg/ fortsetter

1 Like

Over 50% opp nå, :smile:

Jeg solgte 40% nå, det har vært lurt med sell-on-news de andre gangene. Det dekker også kjøpet av sds, så jeg har ca samme eksponering som før.

1 Like

Bra jeg solgte på fredag for å dekke inn Tesla-shorten min da. Eh - not!

Solgte på 6,50, så kunne vært heldigere selv. Vurderte å kjøpe på 4-tallet, men ble dessverre aldri noe av. :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg har ikke aksjen selv for øyeblikket, men tror nok jeg ville ha vurdert solgt alt/deler her nå. Jeg solgte pga CEOs avgang. Slike voldsomme oppganger har vi sett før og de har vært kortvarige. Flott melding. Litt presse som dukket opp i mail-boksen min.

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Seamless stiger kraftigt på tisdagens Stockholmsbörs efter samarbetet mellan Mastercard och bolagets affärsområde för mobila betalningar, Seqr.

Samarbetet ger Seamless licens att ge ut kontaktlösa kortprodukter och genom det tidigare norska förvärvet Meawallet finns tekniken att använda licensen i mobiltelefoner.

Det berättar Seamless nytillträdda vd Tomas Jalling för Nyhetsbyrån Direkt.

Tekniken ska göra det möjligt att utföra kontaktlösa betalningar med mobiltelefoner som är kopplade direkt till ett bankkonto eller till ett kreditavtal genom Collector bank. Tekniken hänger dock på att butiken i fråga stödjer kontaktlösa betalningar med Mastercard, vilket än så länge inte är standard i svenska butiker.

Andelen terminaler som stödjer kontaktlösa betalningar varierar ganska stort mellan länderna i Europa, allt från runt 20 procent och uppåt 90 procent. Sverige ligger i den lägre skalan med gissningsvis 25-30 procent av terminalerna. Kortnätverken har tidigare meddelat att alla kortterminaler måste stödja kontaktlösa betalningar från och med 1 januari 2020, säger Tomas Jalling om hur vanlig tekniken är.

När samarbetet möjligen kommer påverka bolagets resultat vill Tomas Jalling dock inte svara på.

Under det första kvartalet 2017 omsatte Seqr knappt 3,1 miljoner.

Vi är fortfarande i starten. Omsättningsmässigt är Seqr-affärsområdet inte särskilt stort, Q1-rapporten ger fortfarande en bra indikation omsättningsmässigt, säger Tomas Jalling som samtidigt hänvisar till rapporten för det andra kvartalet som släpps på torsdag.

Martin Nilsson +46 8 5191 7911

Nyhetsbyrån Direkt

1 Like

Fikk inn en trade her i dag med salg snitt 7.05 og kjøp snitt 6.62, så 43 øre x 20 tusen, så vel 8500 sek. Det er en del av den nye strategien med å trade litt ved å legge kjøp litt ned og salg opp, den langsiktige posisjonen er den samme ca 40 tusen aksjer, men med den nye tradingen er målet mitt å få til litt mer avkastning, enn om jeg hadde bare plassert langsiktig.

Seqr er priset til nærmest 0 selv om de har samarbeid med MasterCard med nye produkter på gang og viser god vekst i Tyskland på android og det innenfor et marked som er ventet å vise sterk vekst de neste årene. Helt klart en aksje som er verdt å eie, spesielt nå som finansiering er løst.

2 Likes