Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Invuo Technologies (INVUO)

Brygger seg opp noe her nå, sjekk boka

Bra dag for Seamless :blush: Føler meg faktisk noe trygg med det lille jeg sitter med av aksjer i Natto, Seam og Thin (snitt på litt over 2.8)

Dog så er salgsknappen aldri langt vekke om dagen.

1 Like

Da får vi håpe denne fortsetter opp i morgen

With the bullish pattern detected today candlesticks warned short sellers to be on alert.

https://www.swedishbulls.com/m/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=SEAM.ST

Edit: Denne slo til

Market Outlook The bulls have strong evidence on their side and this evidence prompts us to make a bullish bet. The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated. It is probably the right time to be part of this boost and bullish market sentiment. The market is telling you about a possible new profit. Do not miss this

1 Like

Jeg håper de får orden på finansieringen, så jeg også kan gå inn her. Selskapet ser veldig interessant ut.

1 Like

Jeg kastet kortene tidligere i dag

1 Like

Beholder mine

1 Like

Spennende teknisk oppsett. Kan bli et voldsomt rykk opp hvis/når det først kommer. Om det blir denne uken, neste uke eller i februar er ikke så viktig for meg.

Seamless virker som en perfekt trading-aksje. Kjøp på 7-tallet og selg på 9-10 kr. På 7-tallet har den snudd hver gang siden jeg begynte å følge litt med på den.

1 Like

Ja, det er god støtte rundt 7 - 8 kroner, og motstand rundt 9-10. Jeg tror man kan man få mer ut enn 10 kroner med litt tålmodighet - men det kommer jo an på strategi, mange “små” gevinster eller noen få store :slight_smile:

1 Like

Liker dette initiativet - fasttrack når du betaler med seqr, perfekt for lunsjrestauranten

Betalning: Vi arbetar kontantfritt och du sköter själv betalningen via Izettle eller appen SEQR. När du betalar med SEQR erbjuder vi fasttrack och ger dig löpande information och erbjudanden direkt i appen.

http://pontusfrithiof.com

Blir ikke overrasket hvis denne begynner å bevege på seg snart

Men hvor?

1 Like

Sluttet på pluss, forhåpentligvis en indikasjon på veien videre

Her kom det også et nytt bullish pattern i dag

https://www.swedishbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=SEAM.ST

A few more days… We’re so excited! We can’t tell you yet, but it will be good! #SEQR #mobilepayments #mpayments #fintech #suprise

2 Likes

2 Likes

Seamless må jo få gjort noe med finansieringen, og relativt snart etter hva jeg husker? Er den tenkte spissen på triangelet når markedet mener at Seamless burde ha finansieringen* på plass.

*Finansiering kan her godt bety at de deler selskapet i to og selger store deler av SEQR-biten, og beholder den de går i solid pluss med pr i dag. Det er vel det de har nevnt selv iflg @holmes

1 Like

Ja, det er forventet at de skal gjøre dette i Q1, dessuten kan Q4 rapporten være en trigger. Spesielt EBIT på Transaction Switch er jeg spent på, dette prises lavt nå. Hvis denne øker eller i hvert fall holder seg på samme nivå ser jeg på det som positivt og det bør prises inn etter hvert.

1 Like

Tok en liten post her nå under 8. Har sagt til meg selv flere ganger at denne skulle plukkes under 8, men ikke rukket det. Den har snudd hver eneste gang her.

1 Like

What the… Fin timing ser det ut som

1 Like

SEAMLESS
INGÅR PARTNERSKAP MED XPRESS MONEY (Direkt)
2016-02-03 08:52
STOCKHOLM (Direkt) Seamless har ingått ett partnerskap med Xpress Money och går därmed in på marknaden för internationella pengaöverföringar.

Det framgår av ett pressmeddelande.

Genom Seamless mobila betalningstjänst SEQR kan användarna skicka pengar från ett land till ett annat. Den överförda summan är sedan tillgänglig för betalningsmottagaren genom Xpress Moneys ombud i respektive land, vilket betyder att mottagaren inte behöver vara SEQR-användare, uppger Seamless.

Xpress Money är ett av de snabbast växande företagen inom internationella överföringar. Varumärket finns representerat i 150 länder genom 170.000 ombud globalt.

Seamless och Xpress Money kommer kunna erbjuda tjänsten i samtliga länder företagen är verksamma i. Integrationen är planerad för genomförande under 2016.

Fia Forsman +46 8 5191 7923
Nyhetsbyrån Direkt

1 Like