Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Invuo Technologies (INVUO)

Rt 9.40 kr

Hva tror du er årsaken til at markedet har snudd når det kommer til forventninger her?

Mulig markedet ikke tror det kommer flere små emisjoner, men har begynt å prise inn en større partner, og lansering av nfc. Dessuten har vi sett noen større aktører kjøpe seg opp og det er en viss treghet før det blir tomt for billige aksjer

2 Likes

Det er lov å håpe? :slight_smile:

1 Like

NFC med seqr i London

2 Likes

Denne aksjen er #1 på listen min over aksjer jeg vurderer å kjøpe.

På et eller annet tidspunkt, så ser det jo ut som om de skal kunne klare å finansiere videre vekst med løpende inntekter, kanskje om 1-2 år, da tror jeg aksjen vil sees som veldig attraktiv.

2 Likes

Da fikk vi nytt brudd opp gjennom 55 ukers glidende snitt, en indikator jeg liker å bruke siden den har en tendens til å fange de litt større svingningene. Vi hadde et brudd i november også, men med større margin denne gangen.

Det er også en motstand her, men jeg kommer bare til å vente tålmodig

1 Like

10.20 kroner nå, får vi en melding snart?

1 Like

SEAMLESS DISTRIBUTION AB
Seamless får tillstånd att ge ut elektroniska pengar i Europa (Cision)
2016-05-10 08:30
Nasdaq Stockholm-noterade Seamless (OMX: SEAM) har fått tillstånd av Finansinspektionen att ge ut elektroniska pengar. Det betyder att SEQR-användare kan sända och mottaga pengar i realtid över hela världen. Tillståndet betyder också att även ungdomar som inte är myndiga kan använda SEQR. Pengar som mottagits kan omedelbart användas för att betala på alla ställen i världen som accepterar NFC-betalningar (contactless). Alla SEQR-användare kommer att kunna använda denna tjänst när den sätts i produktion.

                Användningen av den här typen av konton – så kallade prepaid-konton – är mycket stor internationellt och växande.

– Tillståndet att ge ut elektroniska pengar är strategiskt viktigt eftersom det breddar användningsområden och användargrupper för SEQR ytterligare. Tillståndet innebär att SEQR-användare kan skicka pengar till varandra i realtid, oberoende av bankerna och oavsett var de befinner sig i världen. Ett bra exempel på användning är föräldrar som kan sända pengar till sina barns telefoner som barnet sedan omedelbart kan handla med i butiker i hela världen, säger Peter Fredell, VD för Seamless, och fortsätter:

– Möjligheten att ladda ett SEQR-konto med pengar i realtid i kombination med den snabba utbredningen av NFC-tekniken i världen gör att SEQR blir ett alternativ att betala med var användaren än befinner sig.

I praktiken betyder tillståndet att det till varje SEQR-användare kopplas ett konto som vederbörande kan börja använda direkt när tjänsten lanseras.

Tillståndet innebär att Seamless kommer att kunna erbjuda tjänster kopplade till elektroniska pengar inom hela EU/EES-regionen. Bolaget har underrättat Finansinspektionen att verksamheten med utgivning av e-pengar kommer att påbörjas i samtliga tolv länder i Europa där bolaget i dag erbjuder sina betaltjänster.

2 Likes

På vei mot golden cross bonanza

SMA 50 gjennom SMA 200 og 300, SMA 200 gjennom SMA 300.

Hmm, hva skjedde med Seam i dag? Ned 6% http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=SEAM.ST

Det er jo en trading favoritt og ganske volatil aksje, men ingen spesielle nyheter som jeg har sett

2 Likes

Mulig bunnen ble satt i dag

Kursen stoppet rett over SMA300 (grønn linje)

Nærmer oss golden cross, og nytt bullish pattern kom i dag, men må bekreftes før det blir et kjøpssignal: This pattern appears in a downtrend and warns that the trend will change.

https://www.swedishbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=SEAM.ST

2 Likes

Fortsatt ned i dag, burde være en del støtte her, får se om det snur snart, burde være ganske god risk/reward her

2 Likes

Merkelig utvikling i denne de siste dagene altså

1 Like

Tror det er mange tradere som kjøper på 7.5-8 og selger på 10-11. Men jeg tror det er mulig at vi nå står foran en større bevegelse opp, men skal helst snu opp her snart.

1 Like

Synes det ser bra ut for oppgang neste uke her. Stjernene står rett

Golden cross SMA50 gjennom SMA200

2 Likes

Liker kursutviklingen, selv om det går langsomt. Støtte på 8.5 har holdt, og nå løftes kursen av stigende SMA 50. Synes fortsatt det tekniske oppsettet her virker veldig bullish.

2 Likes

Mange FinTech selskaper er mer Tech enn Fin, heter det i DN. Akkurat dette er Seamless gode på, de begynner å få en portefølje med godkjenninger i flere forskjellige land. Samtidig er de uavhengig av bankene.

“Bank er bank, men men det er ikke mye du skal gjrøe før du møter en form for regulering eller krav. Å håndtere penger er mer komplisert enn man tror, sier Hernæs”

1 Like