Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Secret World: Legends (FUNCOM)

Gårsdagen ser vel omtrent slik ut.
18562 solgte * 340 =6311080 -30% steamcut, mva = 4417756 ?

@Bullishproof
Edit: kanskje jeg har misforstått, er tallene på steamspy både for de to bundelene og for de som laster ned gratis versonen tilsammen?

Ja, det er “owners”, men det er vel noen her som har laget et system for utregning av antall solgte basert på plassering på gts, som gjør at vi kan ta utgangspunkt i totalen for å finne ut hvor mange solgte det er av den pakken til 340,-

Madone, det der er kult

jeg gjorde også en runde og det var smooth å se når andre folk ble tatt av incoming dragons ,det fløy en fyr gjennom luften rett over meg, Dritkult. Fløy litt selv også og havna på det andre nivået en gang.

Kul greie - alle står og venter på ny runde og teller ned i chat. Gevinsten åpner en slik pakke med event goddis

2 Likes

Ok my bad :relaxed:

Antall owners og antall solgte dlcer er ikke det samme desverre

4 Likes

Før dere får panikk over spillertall
https://twitter.com/SecretWorldLgds/status/893090968618106880

8 Likes
5 Likes

Steamspy tikker oppover, 497990 opp med 10813

8 Likes

7 Likes

Nesten så jeg håper vi ikke går over 3, sånn at vi ikke mister @Larsen fra laget.

6 Likes

Larsen vet at når den nå bryter over 3 så stopper den ikke på 3.04

1 Like

Jeg kan berolige deg med at jeg har bestemt meg for å bli med lengre. Måtte bare lette meg med littebitt på 3kr nettopp :wink:

5 Likes

Er det noen som har noen tanker rundt hvorfor spillertallet driver å synker, og selv på en fredag?
Trodde vi ville se en jevn økning.

4 Likes

Jeg tenker at det er som normalt, det er tross alt F2P. Det vil si at det er mange som laster det ned men som egentlig ikke liker det. Man må forvente at spillertallene faller ytterligere framover.

Men det er ikke noen dramatikk i det.

Sammenligner man med Eve (og også Star Trek Online), som kjørte sin launch direkte på Steam, er de absolutt på nivå med dette.

5 Likes

Ja eg vet at andre spill er slik, håpet kanskje F2P var annerledes siden det er gratis. Får håpe frafallet gir seg fort og at vi ser en jevn stigning

Dette er et spill vi må gi tid. Spillet er unikt i sjangeren med sin story og stemning, og tiltaler mange gamere, men er ikke oppdaget ennå. Med F2P vil terskelen være lav for å teste det.

1 Like

Owners tikker ivertfall oppover, 512101 nå opp med 14111 siste døgnet.

Skulle prøve i går med en kompis , men ble ikke så mye tid etter litt mekking på maskinene. Satser på en økt i kveld!

Jeg liker å se på dataene over litt tid og steamspy har flere parametre for det, blant annet:“players in the last two weeks”:ca 58k spillere og det er faktisk mer enn CE har hatt på lenge. Nå er utviklingen i CE nok påvirket negativt av full wipe av CE ved ny biome, men likevel:Gode tall

3 Likes

3300 passert kan vi få ny ATH i kveld

4 Likes