Blir nok noen X før jul ja
Nettopp. Merry…
Merry XXXmas
Så vidt jeg klarer å se handles de til ca 2xNAV nå, vil det si at du forventer eksplosiv vekst for ETH eller at den skal stige på ren hype?
Forventer eksplosiv vekst for ETH ja
Jeg tror mNAV vil fortsætte med at stige som følge af kursstigninger. En mNAV på 3 og opefter vil være super accretive når de printer flere aktier via deres ATM, så størstedelen af kursstigningen kan komme igennem ETH yield som følge af accretive dilution, ligesom man har set det med f.eks. Metaplanet.
“Using Ether is actually much more powerful than Bitcoin because it is a productive and yielding asset.”
SharpLink’s ETH Holdings Expected to Exceed $3 Billion Following $400 Million Registered Direct Offering with Institutional Investors
https://investors.sharplink.com/sharplinks-eth-holdings-expected-to-exceed-3-billion/
Ethereum er ett nytt internett for finans
“The Company believes its common stock is significantly undervalued”
SharpLink Begins Utilizing its Share Buyback Program and Reaffirms Commitment to Long-Term Stockholder Value
https://investors.sharplink.com/sharplink-share-buyback-eth-treasury-stockholder-value/
Tror vi har en unik mulighet i SBET nå. SBET trader på 0,91 i mNAV, i motsetning til BMNR som trader på 1,36 i mNAV. Dette er fordi Tom Lee er bedre til å selge aksjen i media, og at høyere mNAV er bra for eksisterende aksjonærer siden det gir positiv verdi (akkretivt) til deres aksjer når man henter kapital ved å trykke aksjer. SBET har 40% av det antallet ETH som BMNR har, men disse stakes i motsetning til BMNR sine som ikke er satt i arbeid ennå. Jeg tipper dette vil gi SBET rundt 30M USD i inntekter når dette rapporteres i november. BMNR vil ikke ha noen inntekter å vise til, og jeg tror dette vil føre til at mye av volumet som trades vil migrere over til SBET. Dette vil gi SBET muligheten til å trykke mye aksjer med mNAV-premium, og dette er penger rett i lomma for eksisterende aksjonærer. Kombinert med veldig positive fremtidsutsikter for ETH, vil dette bli en megarakett
Edit: La oss heller ikke glemme alle de passive pengene som kommer inn hvis de legges til i S&P 500, og inntekter trengs for å bli lagt til.