Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generell Shippingprat 🚢

Det ser ut til at det snur for fro nå. Ratene ser ut til å bedre seg, og så er det mulighet for at det blir lagring av olje til sjøs. Det kan være verdt en kikk. Jeg har noen aksjer i fro som jeg er i minus på nå, men jeg har trua på at det spretter opp om kort tid.

Noe er galt når et innlegg med 6 likes blir moderert bort. Tror pdx bør ta en titt på forumkoden sin.

Det ser ut til å være mer interesse for GOGL i dag. Flere aktører som hamstrer, bla. Fef og cpla.

Dagens BDI?

Fra HO:Baltic capesize-indeksen er opp 1,1 prosent til 12.542 dollar pr dag.

2 Likes

Så den. Det virker som det er flere som tror GOGL har nådd bunnen.

1 Like

Litt mer optimisme nå ser det ut til. Virker som det er bra med kjøpere som er interessert. Får håpe det varer. Jeg sitter stille hvertfall.

1 Like

Tank-rates: http://teekay.com/wp-content/uploads/2014/12/current_tanker_rates_aug10.pdf

Ser ut som ratene har flatet ut på et relativt høyt nivå for aframax, men faller videre for suzemax. Nivåene er fortsatt mye høyere enn på tilsvarende tid i 2013 og 2014.

2 Likes

Observerer :slight_smile: Om ratene homper opp :slight_smile: så kanskje GOGL endelig tar fart?

gogl falt noe tilbake i usa, men Gogl er fortsatt i +

Trippel bunn?

1 Like

hva var Capesize I dag?

  • 1,9%
4 Likes

Bryr meg veldig lite om shipping må jeg ærlig innrømme, men kortsiktig handel i denne ser litt interessant ut. Noen skrev at den ikke kan handles på TA, men ser sjelden så tydelige bunner og topper - nesten vakkert, som den norske fjellheimen.

3 Likes

kanskje jeg skulle ta en post rater tett på 13000 USD/dag er ikke verst… pluss at det ser lyst ut fremover (om du ikke er kina-short hauser da)

2 Likes

Tuut tut :ship:

2 Likes

Ser ut til å bli en grei avslutning på dagen for GOGL

1 Like

sjekk fro

tuut tut!

2 Likes

Vurderte FRO… Skulle kjøpt

1 Like

Mye man skulle gjort. GOGL bunnet ut og på vei opp til nye høyder? Ser slik ut.

1 Like