Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generell Shippingprat 🚢

Venter til ratene er på vei i dag… kjøper hvis bra:)

1 Like

GOGL ser bra ut teknisk nå!

2 Likes

var lurt å vente med GOGL…

Men hva i alle dager skal jeg gjøre da…!! Sitter med altfor mye cash og det klør i fingrene :stuck_out_tongue:

Hvordan vet du det?

vel GOGL har duppet ned igjen siden i morges… Ikke det altså jeg tror GOGL skal opp når Q3 rapporten kommer pga bedre bunnlinje og positive effekt av rater… Men vanskelig å si noe nå… Aksjen beveger seg helt tilfeldig nå synes jeg…

3 Likes

BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKSEN -4,9% TIL USD 12.155/DAG

kanskje derfor?

2 Likes

gudene vet… aksjen korrigerte jo ikke opp på en kvadrupling av ratene tidigere…

nå, hvorfor skal aksjen reagere ned ?

Så treigt markedet er … ja nå er det sidelengs trend og ikke oppover som jeg hadde håpet. Er jo fortsatt håp om at den bryter opp fra sidelengs trend her ved trippelbunnen… venter litt med å kaste disse aksjene over bord :slight_smile:

æ har sakt det i 3 uker!

Mulig jeg selger gogl aksjene i morgen, så lovende ut, men liker ikke utviklingen i dag og i USA.

Eller kanskje vente til ratene kommer?

bli med på moroa, kjøp frontline eller funcom

1 Like

Er for feig :slight_smile:

2 Likes

Feighet kan være en sunn egenskap på børs :slight_smile:

2 Likes

Ga opp denne, TA så interessant ut, men vet ikke nok om caset til å si noe om oppgang er sannsynlig.

1 Like

Handlet på 28,5. Selv om FEF selger, tror jeg dette kan gå rette veien på kort sikt.

2 Likes

28.5 er lavt altså… Mulig du treffer her…

Jeg ble bare så jævla skuffet over GOGL aksjen her før nå… Etter å treffe så jævla bra på rate utviklingen så svarer aksjen med å ikke bevege seg stort I det hele tatt.

3 Likes

Sant, den gjorde ikke det. Lite tillit i markedet for at utvikling skulle holde seg? Noe som den ikke gjorde. Sesongmessig skal den noe opp, selv om makro er mer skummel… Har dette kun som et mini bet. Lyktes før helgen med 4,83% og ved sterk reduksjon av rater tar jeg nok tap ganske raskt.

1 Like

Baltic Dry-indeksen faller 1,4 prosent til 1.031 poeng onsdag.

Capesize 11.497 dollar (- 5,4 prosent)
Panamax 8.350 dollar (- 0,3 prosent)
Handysize 6.640 dollar (+ 0,8 prosent)
Supramax 9.615 dollar (+ 0,5 prosent)

GOGL hadde mest Capesize? Ser ikke veldig bra ut. Hvordan er cash/lån situasjonen i GOGL?

1 Like

frontline på billigsalg

Capesizen får seg nesestyver etter nesestyver nå… Den bør snu nå altså…

2 Likes