Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Generell Shippingprat 🚢

Kanskje det kan gjøres ett bet på at det blir maktkamp i Havilla ?

Eg har ikke plass til flere high risk aksjer nå, men blir spennende å følge utviklingen i Havilla

Samme her, jeg har tatt nyttårsposisjonene mine og har lite cash. Havila fremstår nå som mynt og kron. Sikker mulig å gjøre litt på noe heldig trading her, men på litt lengre sikt ser dette mørkt ut for naksjonærene uansett utfall.

ehm, Havi og OTS ulmer med lav omsetning. 5 timer igjen :slight_smile:

Nå blir det action i OTS også: 12 des.

MH i HAVI. Da kommer svaret : )

2 Likes

Ingen konkurs i Havilla

ser ut til at du blir belønnet

1 Like

Mest lett-tjente penger jeg har sett noen gang. OTS next up : )

2 Likes

Grattis, solgt nå da?

Jepps. 50% er nok. Er ikke så grisk : )

5 Likes

Lurt, faller nok raskt en vesentlig del av oppgangen igjen. Mange tradere som kommer til å farte inn og ut av havila-båten nå, og få som vil tørre å sitte long.

Er det ikke en betydelig risisko for høy utvanning her ?

Grattis til de som traff på Havila, opp 65% intradag er litt mer enn normalen.

Jepp, ifølge det som ble publisert i dag blir eierne utenom sævikfamilien (som har 51%) utvannet fra 49% til 2,5%. Den oppgangen vi så i dag kommer til å forsvinne som dugg for solen og vel så det.

1 Like

Hyggelig med litt action i GOGL igjen da,

Ehm, OTS. Ville bare nevne den : )

Er det bare meg som synes det er ganske sannsynlig at OTS vil gå kraftig snart : ) ?

Dnb oppgraderer GOGL til kjøp og øker kursmål fra 38 til 45. De tror en vekstsyklus er i ferd med å starte, spennende tider på havet de neste månedene nå!

Om shipping i siste episode av pengepodden.

1 Like

Stolt-Nielsen, 8% direkteavkastning og ikke hakkende gale teknisk heller.

Kjøpt konkurrent

https://www.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/nyckeltal.html?identifier=16466&marketplace=15&inhibitTrade=1

1 Like