Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sino Agro Food (SIAF-ME)

Den har vært billig veldig lenge, men hvis ikke det er noe tull bør den reprises før eller senere.

2 Likes

Kan virke som det er i ferd med å skje nå.Bare økningen i omsetning i aksjen de siste ukene viser at det er mer interesse. Når jeg evt selger meg ut har jeg fortsatt et øye til aksjen, som øker sjansen for at jeg kjøper meg inn igjen senere. Og det gjelder jo alle andre også. Med mer omsetning øker interessen, mindre sjanse for å bli sittende uten å ville det, som igjen skaper mer interesse. Det er jo lov å håpe :slight_smile:

Jeg tradet en del mellom 16 og 20, men fikk aldri med meg den videre oppgangen vi har sett nå. Spennende aksje å følge i det minste.

Min utheving :stuck_out_tongue:

Som VargVemund sier, dette virker veeeldig fishy:

Det jeg tenker er at det må da være noen litt større investorer som har undersøkt selskapet nøye, for hvis P/E faktisk er på 0,8, så får du jo igjen hele investeringen i løpet av 10 måneder. Spørsmålet mitt er da: hvorfor er det ingen som biter på? Reprisingen nå fra 15 til 25 kroner har vel fått P/E opp på 1,3 eller noe, fortsatt latterlig billig. Hvis man var trygg på at man faktisk eide det som blir nevnt her da…

2 Likes

Kursen bare fortsetter ferden oppover :slight_smile: Mye mulig denne fremdeles er billig som noen skriver her ja… Blir spennende å følge med på dette selskapet fremover.

1 Like

Med økning i verdi på triway hadde selskapet en urealisert gevinst på 5$ løpet av året .
Det gir en P/E på ca 0,6 med dagens kurs

1 Like

…og der kom panikk salget jeg hadde ventet på :smiley: :smiley: Tilbake til 16-17 imorgen?

1 Like

Jeg tviler på såpass nedgang. Men jeg er jo optimist :slight_smile:

Veldig mange som nå er inne i aksjen som bare vil ha kort gevinst, og mange av de vil nå ut når de ser aksjen går ned over 9%.

2 Likes

denne er på vei ned igjen, hvis den faller litt til, lurer jeg på om jeg skal kjøpe noen lodd :wink: hva er en grei inngangs pris her?

Den er nok ferdig med å falle for nå. Du kunne fått aksjen for 19.70 igår.

https://vimeo.com/15828694
Litt gammel men forteller litt om hha de driver med.

Basert på gårsdagens kurs vel og merke. Ligger på 19,3 nå. Jeg har faktisk trua på denne :slight_smile:

2 Likes

16.80 idag :wink:

Hm. Nå skjønte jeg kritikken av @Larsen :wink:

Fra Finansavisen 30.09.17

1 Like

Glad jeg ikke var en av de som satt å hausa denne aksjen.

1 Like

Alexander Hansson var en av dem ja, og se hva vi synes om han nå :wink: hi hi. Milliardærsønn på avveie :stuck_out_tongue:

1 Like

Selskapet “fishy” på flere måter, men det mest urovekkende er at det er listet på Oslo Børs.

Likevel må jeg innrømme jeg har litt lyst til å kaste noen (flere) kroner etter Sino Agro, lukke øynene og se hva aksjene er verdt om et par år.