Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

..... slettet

Det handler ikke om at de gir det lover. Det de lover er iht. norsk lovgivning ulovlig.

Lotterilovens paragraf 16 og 17. At du anbefaler at vi skal bli med på noe som er straffbart, og som Økokrim sikkert snart er ‘all over’ - om de ikke allerede er det - er ikke helt innafor. Spør du meg.

… slettet …

… slettet …

… slettet …

Det handler ikke om å være regulert. Bitcoin er ikke ulovlig iht. norsk lovgivning. Pyramidespill er det.

Det er i ferd med å bli straffbart ja :wink:

Eller iallefall HARDT regulert. Er en grunn til at samtlige sosiale medier har forbudt reklame for ICOer.

Her er paragrafene jeg refererer til:

bilde

bilde

Her er det lov for alle å gjøre en vurdering. Men nå er man i hvert fall orientert rundt eventuelle sanksjoner.

PS! Det kan hende noen her inne jobber med dette til daglig. Men det er jo et anonymt forum, så ingen kan vel finne ut hvem som gjemmer seg bak brukernavnene. :wink:

Ser forresten at du bruker referal link her (uten å nevne det), og ser at dette er veldig enkelt å sette opp, slik at “alle kan tjene enda mer penger” ved å rekruttere flere til dansen. Høres kjent ut… Du må gjerne satse egne penger på dette, men synes ikke så mye om måten du forsøker å rekruttere flere til egen profitt. Virker heldigvis som de fleste her har fornuften i god behold.

… slettet …

… slettet …

Hvordan vinner jeg på det?

… slettet …

Trenger jeg din referal link for å gjøre det?

… slettet …

Altså ikke “vinn vinn”…

… slettet …

… slettet …

Med andre ord er vi enige om at det ikke er noe insentiv til å bruke linken din, foruten om at du tjener på det.

… slettet …

Da så… God påske! :smile: