Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Kjeder du deg? Sjekk ut vg tv (!) og de dokumentarene de sender.
Det dukker opp noen tankevekkende i ny og ne.
Som nå, dokumentaren «the guardiens».

Usa, et fucked up land det der.
Jeg hadde en drøm om å engang flytte dit. Vet ikke helt jeg…

1 Like

USA…?

nei,nei,nei,-Bath er på 3 kr stykk,-Dvs at når koronaepedemien har lagt seg,så flytter vi til Thailand!

der får man en 3-ganger effekt fra utbytteaksjene våre :wink:

I’m in :beers:

1 Like

Enten dere tror det eller ikke. Det var min kone som lanserte slagordet “Må’ru så Maarud”.
Hun vant førstepremien som var en fotball landslagsdrakt med signaturen til Drillo og resten av landslaget. Må’ru så Maarud!!!
Tror hun egentlig skrev omvendt "Mårud så Må’ru.

5 Likes

Det var veldig random, men kudos til kona! Hva enn som skjer så har hun det

Vi var inne på en butikk og der var det masse bilder av fotballandslaget. Det var en Maarud konkurranse om slagord. På et av bildene var “Mini” fotografert opp ned, og på det bildet skrev hun Må’ru så Maarud.

1 Like

Holy shit.

Stordalen før og etter på en måned
image

image

Stordalen er smitta av zombie-varianten av Covid. Søk dekning…

1 Like
1 Like

Er Petter “All inn reiselivsbransjen” eller har han noe på siden?

Han sitter vel her på Tekinvestor som alle oss andre?

1 Like

Jeg synes jeg så han var all in. Skummer så mye nyheter for tiden, husker ikke hvor.

1 Like
2 Likes

Ble oppringt av banken i dag, mine renter blir sannsynligvis satt ned med 1% ( til under 2% ), siden jeg er totalkunde og har under 50 % lånefinansiering på huset.
Hvis det blir fasit så behøver jeg kanskje ikke å shoppe ny bank, har Spb1 NN nå.

3 Likes

Fikk også nedsatt! sjekk insider (småprat) for more CLUES!

2 Likes

ååhh…nesten :smile:

1 Like

Noen som har noe erfaring med Revolut til aksjehandel? Ser hvis man er metal kunde hos de skal man kunne handle aksjer kostnadsfritt i utlandet? Stemmer det?

Hvis noen her mekker, ikke har garasje og mye verktøy, så har Jula et greit sett på tilbud.
Får ytterligere en 100 lapp i rabatt hvis en registrere seg.
Kjøpte et til sønnen som blir 18 snart, tenker det kan være kjekt å ha til første bilen😊

https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/handverktoy/pipeverktoy-og-piper/blandede-pipenokkelsett/pipenokkelsett-141054/

1 Like

Wow, har trengt akkurat noe sånt. Solgt!

1 Like