Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

divers i fisering :rofl:

Ikke putte alle penga i samme bransje på samme børs? :see_no_evil: :hear_no_evil:

Men seriøst - forslag til ting som er minst, eller aller helst negativt korrelert med norsk biotek? Sånn hvis man ser bort fra shorting og bear-instrumenter? Australske gruveselskaper?

1 Like

Gull/sølv, eiendom, rentefond? Aner ikke, driver ikke med sånt :sunglasses:

2 Likes

2021 leverer på alle nivåer.

Men det går bra da for det er jo ikke værre enn en liten feber og diare. Hilsen tiltaksmotstandsbevegelsen

3 Likes

Tåpelig kommentar.
Her er det bare å sammenligne ebola med korona, i god msm stil.
Hilsen «intens frykt underbyggerbevegelsen»

1 Like

For de som har hengt lenge nok i coronatråden så er det samme f hva det måtte være. Nå har vi allerede en mutasjon som er bevist mer dødelig og alt det skal sutres om er hvor synd det er på de og at det bare er en vanlig influensa.

Men ja, helt sikkert tåpelig og lavmål men det går bra :slight_smile:

3 Likes

Altså, nå har jeg skjult koronatråden for å slippe dette her :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

:shrimp: :thinking:

Jeg fikk ikke mail i dag når Nano sendte ut pressemelding, prøvde å se på Nordnet siden jeg har aksjene der, og har nyhetsalarm på Nano, men nå finner jeg ikke tjenesten?
Noen som har tips?
Eller må jeg kjøpe nye linser? :rofl:

sinnsykt!

2 Likes
1 Like

Finner den heller ikke lengre. Den er fremdeles aktiv og sender meg mail for news som jeg har lagt inn tidligere.

1 Like

Hvorfor skriver så mange “vel” med to l-er, dvs “vell”?

Sikkert påvirket av engelske stavemåten «well»

1 Like

Meanwhile i kina :man_farmer:t5::cn:

4 Likes

…mer småbekymringer servert :nauseated_face::plate_with_cutlery:

SBanken👍

2 Likes

Amen, for alt utenom lån og innskudd.

1 Like

Chatten funker ikke?

Har aldri hatt lån og innskudd der. Men bruker aksjetraderen deres. Har ikke sjekket hvordan SBanken er prismessig der, men har aldri orka å bytte. De slet skikkelig med traderen for noen år siden, oppleves stort sett stabil nå.

Traderen er grei den, mer oversiktlig enn Nordnet, men har veldig snevert utvalg.

1 Like