Var ikke klar over at sds var en av dine største investeringer.
For de som har vært på noen norgesturer - et interessant objekt som kanskje kan prutes mye på siden tilkomsten har blitt litt vanskeligere etter utbyggingen av E6.
Pent objekt for laksekongen @h3nk1 .
Utbyggingen av E6 har ingen innvirkning på adkomsten her foresten.
Eller, nå lyver jeg faktisk litt. Bomstasjon ødelegger for lokale besøkende nordfra.
Ok, mulig jeg har misforstått. Kjører jo bare forbi en gang i årtiet, og nå sist synes jeg det var vanskelig å få med seg hvor den lå.
De har ikke gjort noe med veien der, og når de skal gjøre ferdig e6 sør blir de å endre traseen litt Sør for laksforsen. Men enig med deg at den er noe skjult og burde vært bedre skiltet. Du får si fra neste gang du er o området så byr jeg på kaffe.
Jøss. Linda Johansen holder seg jaggu bra. Så et glimt av henne på tv.
Jeg ehhh «tenkte mye» på henne for en haug år med siden
Legger den her, for ikke å ødelegge den andre tråden mer.
Snakker om sola, artikkel fra idag…det har allerede begynt.
Video med forklaring litt ned på siden.
How to make a safe space for people you disagree with:
Step 1: Leave
Step 2: Done <3
Tja, det du kalte “bevis”, var kanskje ikke helt solide saker?
Jeg trenger hjelp! Noen som har erfaring med wordpress her? Ting har tatt litt av nå, og vi har mekka sammen en hjemmeside og visjoner som er langt mer proffe enn mobilspill clana den er designa for. (Fake it, till u make it.) Men jeg har et problem, når jeg skal poste linker til sakene på twitter/discord etc, så kommer ikke det bildet som er satt som featured image i den posten med. Så det blir bare et tomt skall der. How to fix?!
Eksempel :
Ok, nå ser jeg at bildet faktisk funka her. på TI, men hvordan får jeg ordna description nedenfor den posten da? og hvordan får jeg fiksa en sånn visning på twitter som dette
og til PDX, den smiley funksjonen som slår inn hver gang man bruker parantes er irriterende!
Det er vel verken kvinneguiden, eller wordpressforumet dette, men jeg er helt sikker på at det er noen smarte sjeler der ute som har vært borti dette! #help