Ja nigerianske svindlere læres opp tidlig.
- juni braker Logan og Mayweather sammen
Haha, kan faktisk bli litt show.
Er det noen skientusiaster her som vil anbefale alpintski til en ivrig gutt på 6/7 år? lengde 100-110cm. Mest preparerte løyper, men begynte å utforske pudderen denne sesongen.
Det har du helt rett i. Ikke bra
ingen båtplass,ingen problem
https://www.coolstuff.no/Intex-Explorer-K2-oppblasbar-kajakk?utm_source=Adtraction&utm_campaign=Nettavisen&utm_medium=Affiliate&source=ad&at_gd=F06447319D9691778E1120585486F6FABDF47391
Skal du eller har du kjøpt? Vi har en Sevylor lik denne om jeg husker riktig.
Ganske så solid og den fungerer faktisk.
Det er en kånebåt😊
Røkke har god sans for humor:
det hadde vært stiligt å hatt en miniatyrutgave av en kano/kajakk,en som man kunne bruke som ryggsegg og hoppe på trøsykkel til nærmeste vannkant og ta seg en padletur
En vakker dag,mark my words…
Heh, jeg pleier å bli rimelig lei av sydenlivet i løpet av et par uker
Jeg må le litt av prisene da, for jeg lever på 11k i måneden. Det inkluderer barnehage (2), sfo (1), mat, strøm, renter og av drag på huset og leieinntekter fra det samme huset.
Her var det vel snakk om ca 10 tusen kroner for 2 personer
Har tre kids og samboer, så min halvdel som da er 11k er for 2,5 personer
hva land snakker du om der du bor?
Kan forøvrig melde at Sverige er et skatteparadis for investorer (proff el amatør), men bare hvis du tjener penger på investeringene.
Bor i Norge!
Betalte 6,3m for godt plassert enebolig med utleieleilighet for to år siden på 170+67m2, så med dagens rente, så betaler faktisk leieboeren hele renteutgiften på huset og endel avdrag. Kjører Toyota, så ikke rare utgiftene til bil.
@holmes hva er skattesatsen på kapitalgevinst?
0,375 % årlig skatt av investert beløp uavhengig av gevinst eller tap
… så null kapitalskatt? Er det fradrag for renteutgifter?