Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Ja nigerianske svindlere læres opp tidlig. :sunglasses:

1. juni braker Logan og Mayweather sammen :dizzy_face: :boom: :boxing_glove:

image

Haha, kan faktisk bli litt show.

Er det noen skientusiaster her som vil anbefale alpintski til en ivrig gutt på 6/7 år? lengde 100-110cm. Mest preparerte løyper, men begynte å utforske pudderen denne sesongen.

2 Likes

Idag feirer vi starten på offentligheten,men også slutten på yttringsfriheten :fist:

Det har du helt rett i. Ikke bra :grimacing:

ingen båtplass,ingen problem :smiley:
image
https://www.coolstuff.no/Intex-Explorer-K2-oppblasbar-kajakk?utm_source=Adtraction&utm_campaign=Nettavisen&utm_medium=Affiliate&source=ad&at_gd=F06447319D9691778E1120585486F6FABDF47391

1 Like

Skal du eller har du kjøpt? Vi har en Sevylor lik denne om jeg husker riktig.
Ganske så solid og den fungerer faktisk.
Det er en kånebåt😊

Røkke har god sans for humor:

4 Likes

det hadde vært stiligt å hatt en miniatyrutgave av en kano/kajakk,en som man kunne bruke som ryggsegg og hoppe på trøsykkel til nærmeste vannkant og ta seg en padletur :smiley: :blush:

1 Like

En vakker dag,mark my words… :sunglasses:
image

2 Likes

Heh, jeg pleier å bli rimelig lei av sydenlivet i løpet av et par uker :sleeping:

Jeg må le litt av prisene da, for jeg lever på 11k i måneden. Det inkluderer barnehage (2), sfo (1), mat, strøm, renter og av drag på huset og leieinntekter fra det samme huset.

5 Likes

Her var det vel snakk om ca 10 tusen kroner for 2 personer

Har tre kids og samboer, så min halvdel som da er 11k er for 2,5 personer :stuck_out_tongue:

1 Like

hva land snakker du om der du bor?

1 Like

Kan forøvrig melde at Sverige er et skatteparadis for investorer (proff el amatør), men bare hvis du tjener penger på investeringene.

1 Like

Bor i Norge! :smiley:

Betalte 6,3m for godt plassert enebolig med utleieleilighet for to år siden på 170+67m2, så med dagens rente, så betaler faktisk leieboeren hele renteutgiften på huset og endel avdrag. Kjører Toyota, så ikke rare utgiftene til bil. :stuck_out_tongue:

@holmes hva er skattesatsen på kapitalgevinst?

1 Like

0,375 % årlig skatt av investert beløp uavhengig av gevinst eller tap

… så null kapitalskatt? Er det fradrag for renteutgifter?