Må uansett si at de unge/nyetablerte har det litt tøffere enn vi som har vært med på boligmarkedets eventyrlige utvikling. Kjøpte en bolig for 7,4 millioner før korona og tenkte det var dyrt, men nå koster den kanskje 8,5-9. Det tar jo noen år å spare opp. Den beste måten å jevne ut disse sosiale forskjellene ville være å stramme inn litt på pengepolitikken, og i hvert fall ikke kjøre fullt party mode som vi har sett under mange år.
slik situasjonen er idag…så kan det være inflasjonen vil bli en ny normal…
dagbladet pluss anyone ? spør for en venn
Bra noen er i ferd med å lage tjenester der man publiserer hypotesene før studien, og får publisert studien uavhengig av resultat.
Helt utrolig at man ikke får publisert replika-studier av studier som allerede er gjort, når de viser andre resultat…!
Bare send kjerringa til meg, så skal jeg lære bort
greit jeg tyvstarter krenketoget i helgen?
Min spådom er at Joika boksene kommer til å bli som pokemonkort i fermtiden. På tide å tide kjøpe inn et par bokser å få dem gradert. Kan allerede nå se fremtidige nyhets artikler. “PSA 10 jokia gikk for 100 000kr”. /s /s
Er en stund siden joika gikk fra hermetikk til «miljøsmart» ikke mulig å resirkulere papp/plast
et ordtak sies sånn…“Til og med den smarteste klarer ikke å lyve over lengre tid”
Enten et “fake it til you make it” eller så var samfunnet så sykt gira på å få en kvinnelig steve job at man bare pushet på til det sprakk.
et nålestikk i fingen kan sammenlignes med det Steve Jobs har utrettet, bare man er blond nok
Var du ikke mann for litt nordnorsk humor, derfor du slettet kommentaren?
Det var ikke stygt ment altså
Prøvde å være morsom tilbake men var ikke fornøyd med svaret mitt. Var bare det Jeg har takhøyde på linje med eiffeltårnet så det går fint
Her lærte jeg mye!
Vincent Racaniello is a virologist, immunologist, and microbiologist at Columbia. He is a co-author of the textbook Principles of Virology and co-host of This Week in Virology podcast.
3,5 timers podcast,…kort oppsummering?
Virus: ikke bra. Vaksine: bra.
/har ikke sett den