Hmmmm
billettprisene må da bli helt ekstreme for å dekke inn helikopterturene til publikum?
blåmandag imorgen…
Selv med en strømpris på rundt 4 kroner per kWt inkl avgifter så er ikke elbilen såå dyr å kjøre med, tvert i mot billigere/mye billigere enn de fleste bensin bilene……
Det er verre med dusjen og badet i badekaret:tired_face:
Så ikke noe Thailand på meg enda
Noen her som har spilt Far Cry 6, og kan dele meninger om spillet?
Hvordan står det seg i forhold til nr 3,4 og 5?
Digga 5ern. Syntes 6ern var bais.
Takker, synes også 5 var veldig bra. Får se på nr 6, akkurat begynt med den.
Virker ikke like fengende som bl.a Far Cry 5.
Virker som de i stor grad har resirkulert motor uten å gidde å gjøre altfor mye med den. Hele spillet virker litt half assed teknisk.
Har heldgvis Uplay+ eller hva det heter, så betalte ingenting for spillet. skal nok teste det igjen om noen måneder når de har patcha det mer. Mistenker også det har solgt mye dårligere enn planlagt for jeg fikk plutselig en survey fra ubi som tydelig var laget for å finne ut hvorfor folk ikke spilte.
Ok, førsteinntrykket mitt er at spillet føles halvferdig. Har ikke den humoren de andre spillene i serien har, noe som har gjort de andre mer moro å spille.
Hvor er Hurk for eksempel??
holdt på å bli gal av masingen til hurk…og det var klin umulig å gå inn stealthy med han
likte best bjørnen og bikkja
Når alt nå skal bli dyrere pga inflasjon og jeg har en del cash så lurte jeg på om jeg skal gå til litt innkjøp før prisen stiger så mye. Lurer på en ny smart tv, ps5, noen møbler etc. Men hvilke varer/produkter tror dere det er bedre å kjøpe nå enn om f.eks. ett år?
Mat. Tørrvarer.
PS5 får du vel ikke tak i ? Og om du får tak i det så er vel prisen relativt høy nå, men det kan selvfølgelig bli værre… Tenkte samme tanken om el-bil. Mulig det er lurt å kjøpe nå, pga at det kan være prisene stiger siden det er såpass vanskelig å få tak i spesielt chipene de trenger. I tillegg kan man ikke stole på at myndighetene legger på nye avgifter.
Jeg tror ikke jeg kjøper så mye mat. Mer sånn prepping du tenker på der? Jeg mener mer innkjøp av litt dyrere varer som vil øke i pris. Så hvis jeg kjøper inn ting jeg trenger nå så får jeg de billigere.
Ang. inflasjonen er det nok ikke i tech du vil se det. Mer i råvarer som planker, jern, noe mat, kanskje el-biler og på tjenester etc. Er uansett bare snakk om noen få prosent forskjell, så tapet ved å ikke være i markedet blir nok større enn det man sparer på å preppe.
Har man mulighet til å gå mer inn i eiendom vil nok det også være et relativt trygt valg framover, men der har du bedre oversikt enn meg. Tenker bare AP+SP ikke kommer med noen tiltak som senker prisene, heller i andre retning.
Materialer/trelast kommer til å gå ned i pris på nyåret.
Jeg er uenig i at inflasjonen kommer til å gå videre opp på det området. Sier bare hva som påvirkes av inflasjonsendringer. Materialer/Trelast er veldig sensitivt pga. transport-krisen. Om/når den ikke er der lenger vil prisene normaliseres ja.
Reiser, mat på restaurant og opplevelser