Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Tror en skal slite å finne bedre til den prisen…
Men Bacho er vel stort sett bare ett merke det også nå…

1 Like


Endelig ordnet det seg for Erna! Bare pandemi som skulle til for å få litt kåtskap inn i den norske befolkning.

2 Likes

Har vi en solenergi tråd her? Tenker på privat for egen bolig. @Evilfreud har du eller hadde du planer om å installere?
Jeg kunne tenkt meg å slippe å kjøpe drivstoff til bilene😊

Eg jobbar med å utforme ein graf.
Smitteefrykt hos kvinnfolk.
Kåtleik hos kvinnfolk.
Kor langt fram i tid må ein for å få kvitta seg med møydommen?

2 Likes

Har hatt annlegg i produksjon i 2 måneder snart.

Bare åmekke tråd. Skal bidra :wink:

1 Like

Supertilbud på Komplett. Lurer på om jeg må slå til :roll_eyes:

image

Det er et slikt typisk: løp å

og “ekspertene” roper “kjøp” :smile:

“Sett igang”

Fare for flom. Det betyr vel for mye vann i magasinene, så strømprisene må økes betraktelig.

1 Like

Hell litt klor i vannet så blir alt desinfisert

1 Like

1 Like

Bunnsolid aksje det der…

Har hatt den i kikkerten en stund. Tenker å kanskje ta inn i den langsiktige (graveyard)porteføljen.

1 Like

Fed utnytter situasjonen,og blir nå en verdensbank,.

1 Like

Det er litt desperasjon i USA, de ønsker ikke så dyr dollar som vi har nå. Derfor de tilbyr lån til alle.

2 Likes

“Ekspertpanelet” tilsier vi er nådd bunnen i løpet av Q2/Q3 i år…

“Analytikere ved det amerikanske meglerhuset JP Morgan mener at amerikanske pensjonsfond som ikke har rebalansert porteføljene trolig vil pumpe 400 milliarder dollar inn i aksjer. Det vil skje i løpet av de to neste kvartalene, melder Reuters. .”

Ikke meningen å promotere “konkurrent” her @pdx, men denne var litt artig - fikk på mail nå:

XTRAINVESTOR BLIR INVESTERINGSBANK: Xtrainvestor blir full-skala investeringsbank med lokasjon i Irland etter at den kinesiske nettgiganten Ctick Banking går inn med større beløp og blir majoritetseier. Via avtalen åpnes Xtrainvestors chat-community straks på kinesisk for 50 millioner kinesiske retail-investorer der man skal fortsette å bruke samme navn – XI-chat. I Kina skal det også straks igangsettes en podcast etter modell AksjeSladder med første innspilling mandag. Her er omtale:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-01-04/chinas-largest-online-broker-acquires-xtrainvestor

3 Likes

3 Likes

Lol. Bra adresse :grin:

Den der måten å lure på har de tatt fra insiderchaten. Vi holdt jo på med det for noen måneder siden @pdx. You have a spy!

1 Like

Godt å se at politikken faktisk fungerer!

2 Likes