Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2022

Passende nok endte hun sine dager i “Kasjotten”

Hmm det har vel med aksjekapitalen å gjøre, om man skriver pålydende 1kr vil det gjenspeile en mye høyere aksjekapital, som da må dekkes som nettopp aksjekapital.

1 Like

Merker jeg blir litt provosert av Tusenfryd. En uting å lage slike klasseskiller.

3 Likes

:rotating_light: :policeman: :rotating_light:
“Første gang du bruker utklippstavleloggen må du godkjenne at Windows får lagre utklippshistorien din…”

Blir lett til at noe må lagres for at det skal kunne hentes frem senere, så du kan lime det inn.

Bir bare så skeptisk til allt som skal lagres,registreres og arkiveres :sweat_smile:

Er lei av alle kjeksene🍪 de ber meg om å aksepte når jeg er på internet👨‍💻

Enig, men på den andre siden er det kanskje bra det er synlig på denne måten? Tror mye av klasseskillet er usynlig; de rike får vennetjenester som fører til at avkommet får innpass andre kretser enn oss andre. Så litt usikker på om det er bra eller ikke at man kan se det i lyse dagen. For barna er det nok ikke dumt å se at klasseskillet i aller høyeste grad er der, noe man fortsatt kan jobbe med.

1 Like

bli pilot folkens :sweat_smile:

1 Like

8 ukers fødselspermisjon. Makan til luksus!

2 Likes

Ekstrem Islamistisk terrorhandling er begått sies det, venter på analyse av gjerningsmannens tankegods, men det blir vel kanskje ikke helt pk denne gang ? Fokus blir vel psykisk lidelse.

Nei, man har vel landet på at det er Trump og alle dem som kritiserer woke-ideologi sin feil.

1 Like

Ja det er nok mest behagelig, og hylekoret “argumenterer” med sine klovnetryner.

terroren vant frem i år…

1 Like

Når vi har et politi som ikke tør å konfrontere en mann med pil og bue når de selv er bevæpnet med maskingevær, så blir det slik.

Sikkerhetshysteriet har tatt helt overhånd.

Hvis PST/Politiet har opplysninger som tilsier at man av sikkerhetshensyn bør utsette pride-paraden, skal de ikke informere om det?

Agendaen deres er vel sikkerhet.

Trist og sørgelig om terroren vinner frem, men folk kan jo gå ut allikevel. Men PST/Politiet må jo allikevel informere publikum.

Det har de jo ikke. Men de velger å anbefale at man avlyser “for sikkerhets skyld”.

For noen knehøner.

Ja AP-kopper og korona skulle fått utfolde seg fritt i Ochlo.

Politiet har vært åpne om at de ikke har kontroll på flere personer i bhatti sitt nettverk. Og de frykter mao mer terror.

1 Like

Når man har stengt ned samfunnet i to år “for sikkerhets skyld” , så er det en smal sak å avlyse noen arrangementer.

Må jo være helt sikre! Man kan aldri vite! osv.

1 Like

Må passe meg litt nå, men kan si så mye at de har god kontroll på Mysen.

1 Like