Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2022

Dårlig gjort å rane en som akkurat er påkjørt

3 Likes

Kast risen! :face_with_hand_over_mouth::rice:

LMAAAAAAO, hvem så dette komme :rofl::rofl::rofl:
Classic Musk :ok_hand:t2::grin:

4 Likes

Trump så det komme.

Hvert menneske fratas sitt ansvar i det de jobber for noe større (bedriften sin).

Han her har tydeligvis stått opp for seg selv og sine meninger og blitt oppsagt av sin psykopatiske arbeidsgiver Google.

Enkeltindividene skjønner at noe er galt, men godtar at bedriften overkjører samfunnet med sine eksperimenter.

1 Like

Lærdommen her må være gi Hunden nok mat.

1 Like

image

Billig billig

Screenshot 2022-07-14 at 21.13.14

Vil kalle disse to billigere 18-25% direkteavkastning fra utbytte i år <3
image

1 Like

Vi får se hvor billig det er om 3 år. Er glad jeg har tatt ut mye av min portefølje med gevinst. Ser fram til 2026-27 med og kjøpe grise billig verdiaksjer.

3 Likes

Norske flyinvestorer er ikke som andre investorer:
image

2 Likes

Noen som har noen hete tips til ting å gjøre i midtre Sverige? Nord for Stockholm, sør for Umeå. Enten det er en digg strand, et fint hotell eller en spennende serverdighet.

tja…kjører du ca 11 timer sørover,så har du hvertfall Liseberg :sweat_smile: noe annet fant jeg ikke på google :man_shrugging:

God tur videre! :smiley: :+1:

1 Like

Hva med Piteå, blir det skremmende langt mot nord :thinking:

Hei, det er mye å se i Østersund. Tror det er et bra badeland der for kidsa… :grin:

https://storsjobadet.se/

Nyretapp: Slakterens hemmelighet :yum:

“Den ligger godt gjemt like ved kuens nyre, og koster en tredjedel av indrefilet. .”

Skulle bare mangle etter å ha holdt på uavbrutt med aksjer siden 2013 :relaxed: :trophy:

En av mine favoritter å hive på grillen, du finner den på annies :slight_smile:

1 Like

“Vipps innfører en 24-timersregel på beløp over 5000 kroner fra og med august…”

Hva slags folk leier russebuss for 900 000kr, og forskuddsbetaler alt sammen?

2 Likes