Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Noen spesiell grunn til at du solgte ned i iox, eller bare synes du Hugo ser mer interessant ut relativt sett?

Mitt syn på Iox har ikke endret seg, men kan vel gjerne kalle det ett " tretthetsbrudd ", i kombinasjon med at eg synst Hugo er veldig interessant, så kan det jo være at eg på ett tidspunkt gjør rokeringer mellom dei to aksjene igjen.
Oljeprisen er levelig, men synst det nærmer seg fort at det bør komme riktige avgjørelser hit forpliktelser.
Synst Iox fortsatt er veldig spennende, men savner at det kommer større aktører med store eierposter, topp tyve er full av tradere og på ett tidspunkt skal en eller flere ut, dersom det ikke kommer ett løft basert på fundamental utvikling i selskapet.
Vi såg i vinter hva som skjer når flere store skal ut, da var det ned i 1,50.
Eg mener likevel at Iox er en aksje med stoooor oppside

1 Like

Går olja over 50 da !? Det er ikke helt etter hva eg har " planlagt ".

2 Likes
1 Like

Da det ble litt fart i iox på onsdag, så fikk eg en følelse av at det var ett forsøk fra noen på å sette igang rally, ser på HO at antagelsen min er bekreftet.

Begynner laks å bli attraktivt igjen? blir nedturen lang, har fallt mange prosenter siste ukene. Disse leverer resultater og utbytter så det griner.

1 Like

Øke på med bjørner nå!

1 Like

Solgt thin Film for 4.38 og prøver å kjøpe mer Hugo

1 Like

Balanserer på en knivsegg nå!

Ser ut til å bikke ned mens usa futtene eødmer mer og mer

2 Likes

Da er makken plukket, og det bære til fjells med fisking og andre hyggelige uteaktiviteter på hytta.

God helg

5 Likes

Hørtes utrolig flott ut!
Hvor på lag ligger fjellet? Høyt? :grinning:
God tur!

1 Like

NANO har vært en meget pen tradingaksje. På share

Merkur er skandale, les bare om hvordan deltagerene i IPOen til WR entertaimment så å si ble svindlet…

2 Likes

Zlatan!!!

2 Likes

aka. Thor

Følger laksen med falkeblikk, fortsatt mye å hente i sektoren. Men prisen må ned, slik at det kan bli sushi litt oftere…Såå idag blir det lutfisk og bacon til middag :smiley:

Hytta ligger på ca 450m, så ikke veldig høyt.
Mangen små fiskevann og fint turterreng :slight_smile:
Hytta er har en grunnflate på 74 kvadrat og to fulle etasjer, innlagt strøm og vatn, dusj og klosett.
En plass hvor sjelen finner ro :slight_smile:

3 Likes