Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Dagens middag: Pinnekjøtt dampet i porter. Pinnene er erstattet med poteter

14 Likes

Du er heldig :slight_smile:
Jeg antar at vi er rimelig heldige flesteparten av oss her på forumet.
Vi reiser på camping, sommer og vinter, og noen turer på DNT sine hytter. Ikke noe er som å komme seg ut i naturen.

1 Like

Steike, når skal vi komme ? :slight_smile:

3 Likes

Interfox, hvorfor kjøpte vi ikke der da for under 4kr tidligere i år…over 16 nå…noen her som eier der ?

@apcl kan Gjøre til at eg får igjen på skatten neste år…ser tung ut…nødvendige avtaler uteblir og cash beholdningen minker for hver dag som går.
Innser at eg nok har leika med olje aksjer på ett dårlig tidspunkt

Jammen meg gjør ikke bjørnene mine det bra i dag og… :slight_smile:

Håper 100% på feks oppgang i olja, men tror jo dessverre ikke det holder, derav posisjon

2 Likes

Tror dere om REC da ?
Swn så hat positiv i lang tid, tømmer seg, skal den mot krona igjen ?

Kommer nok aldri til å se dette igjen:

Noen som vil medele åpningen på Bionor ?

Åpning 48 rt 49

1 Like

Hadde håpet den skulle nedover eg, kommer vel kanskje utover dagen…lagt inn litt små ordrer nedover vertfall

@kronn er ordren på 1233791 aksjer på 0,45 en av dine små ordre? :wink:

2 Likes

Hehe, kommer snart en til :wink:
Nei er nok mindre beløp enn som så.
Har enda ikke gjort noen handler etter emisjonen ble meldt

R.i.p. Yme, du var en drøm, du ble ett mareritt

2 Likes

Hugo teknisk lurt å kjøpe nå mtp støtte rundt 1.70? Eller skal den videre?

Har ikke sett på det tekniske i det hele tatt på Hugo, eg har bestemt for å sitte over lang tid uansett, og det er forhåpentligvis endring/ økning i inntekter og høyere forventninger som etterhvert skal gi aksjen ett løft.
Nyheter som bl.a Barcelona avtalen og lignende tror/ håper eg det kommer mer av

Jeg la inn en ordre på 25000 til 1,62 i Hugo men har ikke sjekket kurs… Har 75000 fra før, men litt ekstra er alltid godt å ha, hvis kursen går opp :slight_smile:

Rt 1.71 ask 1.74 bid 1.69.
Lav 1.68 høy 1.80

525k vol, 900k oms

1 Like

Det ser ut som de valgte riktig firma til å fjerne skrotet. Kjapt og proft gjort. Det lover forsåvidt også bra når det kommer til å skulle rydde opp på norsk sokkel når oljealderen kommer på hell.

Yme plattformen må være et kroneksempel på å spare seg til fant.

1 Like

Oljeeventyret som vi har sett langs norskekysten vil nok komme til å genere mangen arbeidsplasser når det skal ryddes oppigjen, viktig at dette blir gjort underveis, å at oljeservicenæringen kan omstille seg , til å bli med på oppryddingsarbeidet etter alt dei har vert med å få bygge opp.
Det kan bli en like stor og viktig nisje det, som vi har sett bl.a Kværner har hatt med å delta i bygging av plattformer.
Spør såler er om vi klarer å holde norske arbeidere i drift, eller om det er arbeidsinnvandring fra lavkostland