Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Mandag 29. august er DNBs årlige konferanse for nordiske børsnoterte telekom-, medie- og teknologiselskaper.

2 Likes

Litt prs på 61/62

Lurte på hvorfor det var så “høy omsetning” i aksjen :smiley: Har sittet i Hyard i 3 mnd nå på 8 tallet og ventet på nye brønnbåt kontrakter til en stor skuffelse. Tiden begynner å renne ut da backloggen i 2017 er veldig lav. Så håper du tenker i riktig retning :slight_smile:

gjør hjemmeleksen i helgen :

https://www.minhelse.no/skjema/?p=132&k=9747604

Happy helg

2 Likes

Hvis man bytter ut spill med aksjekjøp, så tror jeg den hadde vært høyaktuell her. :smiley:

2 Likes

Ja det tar litt fokus nå i “rapportsesongen” samtidig som man skal prøve å lirke inn noen nye posisjoner, men det roer seg vel ned nå som alle selskapene jeg følger har presentert sine resultater. Må si det har vært mye bra. Funcom skuffet kanskje litt (i forhold til mine forventninger), men det blir vel først spennende å lese de rapportene i 2017.

1 Like

Retro :slight_smile:

Kult gjort :grin:

1 Like

Anbefales :grinning:

Havyard idag blir spennende :smiley:

1 Like

Ja, ser bra ut! Jeg kjøpte litt Hyard før helgen. Ser ut som et godt valg :slight_smile:

1 Like

Ut på 10.85. Vet ikke hvor mye mer denne skal opp, men 30% avkastning over helgen er jeg mer enn fornøyd med.

6 Likes

Gratulerer med fin trade :slight_smile:

4 Likes

Grattis:) Syns den forsatt er billig (p/e 7.5?) Så blir å sitte litt til. Må se presentasjonen når jeg kommer hjem.

[Edit] Jupp, fortsatt billig! Får se om markedet vil verdsette den litt høyere, P/E 12 kanskje som i Q1? Lov å håpe :slight_smile:

1 Like

Tror Hyard må fulle ordrebøkene sine, gjør dei det, vil Hyard fremstå som oses hottetsete dobblingskanditat

2 Likes

Jøss, prs fra fredag i pluss igjen :wink:

Synst aksjene som Hansson er markant i, går kraftig akkurat når han kjøper, for så å falle tilbake, altså det kommer ingen etter han.
Både PHO og Inc virker det til å være tilfelle

3 Likes

Intervju med representanter for en del av selskapene som presenterte på TMT-konferansen.2016. Blant annet THIN og NEXT.

4 Likes

Så, da opprettet jeg en investeringskonto hos Netfonds for brukt til å kjøpe og selge utenlandske aksjer. Har gjort det for å forhåpentligvis gjøre det lettere for meg å levere inn selvangivelsen. Passer bra ettersom jeg er inne i Seamless, vurderer Stillfront og har vært inne i Starbreeze og fortsatt har den på interesselisten.

Norske aksjer har jeg fortsatt tenkt å bruke min vanlige konto til, ettersom det er aksjer jeg fort kommer til å holde på i flere år. F.eks. Kitron, Photocure og dessverre Tanker Investments.

… noen kommentarer?

4 Likes