Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hvor fant du pengene , Hugo ?

Fant pengene i Hugo ja :wink:

1 Like

Antar du fortsatt sitter med en del i Hugo?

Nå er jeg faktisk helt ute.

1 Like

:anguished:
Nå er jeg litt overrasket. Hva som fikk deg til å selge deg helt ut?

  • Usikkerhet
  • Siste rapporten
  • Utsiktene for 2016
  • Magefølelsen?
6 Likes

Eg hadde det litt på følelsen, sikkert ett klokt valg.
Var en del ting som kanskje ikke var helt som ønsket, samtidig har insidere troen, og i motsetning til funcom så er store deler av aksjene eiet av personer knyttet til selskapet. ( sett bort fra Jebsen som ikke har noe valg )

1 Like

Og Jebsen reduserer vel nå? Eller er det noen andre som har begynt å selge seg ned med ESO de siste dagene?

1 Like

@Larsen du tok litt tap i Hugo du nå eller ?

Noen som har det :

2 Likes

Jeg tok et lite tap i Hugo ja. Inkludert mine emisjons aksjer så ligger jeg vel så vidt i pluss… så hverken en god eller dårlig handel vil nå jeg si. Føler meg egentlig veldig glad over å være så tungt inne i Funcom nå.

2 Likes

Er like greit å komme seg ut selv med litt minus, om magefølelsen er litt dårlig.
Spesielt i en aksje der det gjerne er lavt volum, som Hugo har.
Ikke gøy å sitte med store poster når kursen går nedover og kjøpersiden er mager som ett beinrangel.
Eg hadde noen søvnløse netter i Iox, uansett hvordan det går der nå, så sover eg langt bedre etter at eg tok valget om å redusere ned til en studentpost.
Eg kommer aldri til å sitte lastet som eg gjorde i Iox igjen, da tenker eg prosentvis av cash til disp puttet i en aksje

6 Likes

Nå er endelig en frustrerende sommer over. Fra minus over 200k til i dag å ende på 75 i pluss. Axa ligger som solid base, Funcom turer oppover sammen med Nokia. Etter black thursday så skal man jaggu ha nerver av stål for å ikke kaste kortene og tape en masse penger. Stakkars de som panikksolgte når det stod på som værst!

11 Likes

Jeg panikksolgte med nesten 30% gevinst pga lavere inngang. De var gode å ha de nervene gitt :wink:

For deg ja. Men jeg hadde snittet opp til 1.74 men solgte mesteparten rett under 2.5 for å kjøpe firmaet mitt. Og fikk snittet ned til 1.218 da umiddelbart etter åpning kom det en fantastisk kjøpsmulighet :wink: all ør nothing

1 Like

Apcl med brev fylt av håp, håper det løsner der nå.
Der eg har redusert iox, så har holdt fast på Afrikan, sitter i minus der nå etter å ha lastet tungt rundt kr 3

Edit: ikke helt det store volumet, investorene vil nok ha konkrete avtaler og penger i kasse, " love letters" hjelper ikkje.

Edit : Apcl siger tilbake, slutter i minus ?
Litt skuffende, samtidig for lite konkret til at investorene lokkes med.
Det trengs etterhvert mer cash

Inc tappes for penger, hvilket muligheter er det Hansson ser ??

Kjedelig dag på børsen, og kjedelig dag på jobben. Jeg går hjem. må kanskje ha en øl.

6 Likes

Verdien på porteføljen min har steget 0.27% siden 1. januar.

Bare til opplysning lissom…

9 Likes

Da er du akkurat slått av OSEBX som har gitt 1,58%!

2 Likes