Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg har faktisk Villa MED potetkjeller! har dog full kjeller også, dette er bare et slags tilbygg i betong under bakken!

1 Like

G5 entertainment går jo ganske greit nå

Var aktiv for noen år siden. Burde egentlig melde meg inn igjen siden jeg fortsatt har en CZ SP01. Kunne tenkt meg å begynne med praktisk skyting.

Har en sånn liggende :slight_smile:
http://m5.i.pbase.com/v3/58/566958/2/44824575.RugerMKIITarget.jpg

Skulle egentlig ha en 9mm også men det ble ikke noe av foreløpig

2 Likes

Ruger 22. Er du fornøyd? Begynte rett på 9mm og ser nå etter 22 og en revolver. Vurderer Ruger SR22, men har lyst til å sjekke bruktmarkedet etter jeg har sendt inn søknad.

Ja, Den har vel gått rundt 10k skudd uten å bære mye preg av det. Eneste negative er at den er litt lei å ha med å gjøre når det er 10-15 blå og kaldere :slight_smile:

2 Likes

Går det ikke litt dårlig på elgjakta med pistol? :scream:

2 Likes

Rådyrjakt derimot :stuck_out_tongue: Bildet er fra verandaen min i går, stod rett over :smile:

8 Likes

Fin den :slight_smile: Har en Ruger Mk3 selv, halv automat benelli, og cz455 :slight_smile: Har søknad klar til revolver, må bare finne en jeg vil ha, så blir det søknad til glock 9mm tenker jeg

2 Likes

Noen bør mekke en våpentråd. Driver forsåivdt med pistolskyting. Klenodiet i samlingen er en Kongsberg colt fra 1941! ( som er ca ubrukt).

4 Likes

Bor i Kongsberg og kjenner flere som jobber i Kongsberg gruppen, bl.a. en i Kongsberg Protech Systems.

1 Like

Skal du ha litt større bil, blir den fort over 3,5 t, da må en ha C1.
En må ha nok lasteevne, vi ha ca 1000 kg, og bruker 800-1000 kg.
Vi er 2+2 med sykler osv
En bør ha 5-600 kg som minimum lasteevne.
Og hvis noen lurte: jeg er ikke pensjonist, håper jeg blir en gang :joy:

2 Likes

Er selv på hytta til svigers nå. Ikke kjørevei helt frem, enkel standard. Kanon utsikt.

2016 ligger an til historisk bra vær. Fy fader for fint. Stjerneklart og vindstille :slight_smile:

3 Likes

Er i Polen nå, jævlig billig her, trenger ikke å lykkes på børs for å leve fint her :grinning:

5 Likes

Er i Danmark, håper på en god børsuke neste uke!
Men det er dejlig da :grinning:

1 Like

Årets President valg har blitt rene reality showet, om å gjøre å grave ut de værste historiene om begge kandidater. Nå dette:

1 Like

Den valgkampen har knapt handlet om politikk, altfor mye usaklig drittslenging.

Hadde jeg vært amerikaner hadde jeg vært reelt bekymret for fremtiden uavhengig av hvem av dem som får heise flagget til topps. Hillary er jo åpenbart bedre egnet, men selv hun er et langt steg ned i forhold til Obama. Alt for dårlig kontakt med den jevne amerikaner og liten evne til å samle folket. Virker mest som om hun vil bare for å tilfredsstille sitt eget ego og ikke være noe dårligere enn Bill.

4 Likes

DB P/B 26øre for en Deutsche Bank krone

1 Like

6 Likes

Slett ikke den dummeste buketten det!

2 Likes