Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Kan den evt settes på 1 øre ?
Veit ikke hvordan reglene er, men har en følelse av at ags skal under 10 øre igjen

1 Like

Hvis det stemmer at Tvenge kjøpte for 3 øre og garantistene allerede er på plass sier det seg selv at emisjonskursen vil være lav.

Dagens quiz

Hvis det hentes inn 60 millioner kroner på 2 øre hva er market cap på 25 øre?

2 Likes

Kan ikke du regne det ut? Eg er så spent :wink:

(294 405 648 + (60 000 000 / 0.02)) * 0.25 =
823601412

823 MNOK for 60 millioner kroner og et børsnotert skall.

I tillegg skal det betales med aksjer for Hiddn "Planen er videre at Agasti skal kjøpe seg opp i Tvenges Hiddn med oppgjør i aksjer i Agasti. " Det har jeg ikke tatt med her.

3 Likes

Nå ser det ut som om eg ikke klarte å regne det ut :slight_smile: ( noe eg heller ikke har gjort )
Med mindre noen andre idag prøvde å kuppe AGA eller Evt stemmer, så er oppgangen helt på jorde

3 Likes

Battlerite over 300k eiere på en måned

2 Likes

Hva er Battlerite?

Har prøvd det noen timer, skal nok selge mye i tiden framover :slight_smile: Husket jeg prøvde noe ala det for 5-6 årsiden, viste seg at det er samme skaper.
Googlet litt, har funcom solgt eierskapet til Stunlock studios?

[Edit] Bloodline champions utgitt 2011 og ca 600k solgt i en periode MOBA var i oppstartfasen?
http://steamspy.com/app/6370

1 Like

Ja ,de har solgt det dessverre. Men jeg tror funcom ble tvunget til det av økonomiske årsaker.

1 Like

Det er litt mediaomtale for H&S

Jeg fant denne her som er litt interessant fordi den henvender seg mer til horror-målgruppen enn vanlige sites.

sitat:
The only thing the Rely on Horror team loves more than horror is
laughing at each other’s expense. That could be why we are so excited to
see Funcom’s latest game, Hide and Shriek, launching on
October 25th. This game looks incredibly fun, but there is a catch: you
have to bring a friend. People who are routinely roped into family game
night should see this as a golden opportunity to have some serious fun.


I am sure we will have at least one stream of Hide and Shriek after release, so be sure to keep an eye on our Twitch and Twitter feeds so you don’t miss the fun.

Spillet har en sjangse etter mitt syn og det er streaming rundt halloween. Fungerer det og streamerene har det gøy og klarer å videreformidle det, kan salget komme.

1 Like

Oppfølger til bloodline champions utviklet av Stunlock Studios. Funcom har vært forlegger for Bloodline champions og eide tidligere en del av Stunlock Studios.

1 Like

Noen har det tøffere enn andre her i livet:

sitat artikkel:
Med gårsdagens kjempeløft i Agasti-kursen blir plutselig hele planen
umulig å gjennomføre ettersom Hiddn-aksjonærene i så fall betaler 74
millioner for et tomt selskap med to millioner kroner i kontanter.

2 Likes

Viser hvor sykt aksjemarkedet er, minner om den første saken du postet i denne tråden.

2 Likes

Det er ikke 1. verden problem engang, det er T5PC problem.

Det er alltid kjekkest på festen, dagen derpå kan være skikkelig ille, tipper det er en og annen som kommer til å rive av seg håret, Ref Aga

Nintendo har sluppet preview av den nye konsollen.
Nvidia Tegra SoC bekreftet. link

6 Likes

Ja da var utgangen min i AGA ikke så aller verst allikevel.:relaxed: Hadde gjerne tatt imot en tiøring til men men.

4 Likes

Her kan jo Nintendo faktisk være inne på noe

Noen som sitter med Nintendo aksjer forresten? Hvilken av dem i tilfelle?

Dersom laksenæringen kan gå lusefri inn i fremtiden, så kan det bli gode tider i enn allerede bra næring :

2 Likes