Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ser ut som de stenger en gruve midlertidig. Sitter foreløpig stille med min lilleputt posisjon som nå har krympet til 1.8% av seg selv. Jeg liker vanligvis å snitte ned, men ikke når det er fundamentale nyheter bak som utgjør en reel trussel mot caset. Når det er sagt så kan dette fortsatt løse seg uten emisjon og da er oppsiden stor derfor har jeg heller ikke solgt. Nedsiden herfra er jo også ganske begrenset med bare 1.8% eksponering.

2 Likes

QEC klar for en tur igjen, det ventes på news innen årets slutt?! Faller på tynt volum foreløpig, sammenlignet med de massive oppgangene på titallsmillioner. Støtte er fremdeles langt unna, noe som følger med her?

Brutalt for dei som sitter tungt i Avm og gjerne inngang rundt 10 som den lenge var

1 Like

Ja, jeg er nå -45,07% på min posisjon, men ikke så mange kronene heldigvis, dette er en gambling post og laget mitt ligger under med 2 mål

3 Likes

2mål? virker mer som 15. Men alt kan snu, kampen er jo såvidt startet :smiley:

1 Like

Ja mulig jeg har satset på feil lag, men venter og ser ut kampen

1 Like

Må si at eg egentlig har vert overrasket over at du har satt peng på Avm, men alle har jo sin lille Lotto.
Tror eg fortsatt velger å se den fra sidelinjen, men potensialet er enormt, da er jo gjerne risken også høy

1 Like

Jo det er langt ut på risikoskalaen for meg, men tar mer risiko i Natto og seamless med større posisjoner så Avm er ikke noe jeg er veldig bekymret for.

1 Like

Mulig eg er litt sløv i hode etter dårlig dag på jobben , men om qec skal hente inntil 26 millioner dollar, med inntil 26 millioner aksjer, så blir da eimikursen langt over dagens kurs

Tallene er tatt fra hengar, ikke lest mld
Skrive feil eller hodet mitt som er mitt ut p køyre ?

1 Like

Ang Lotto bonger og risk, den AGA inngangen min på 18 ser jo sånn passe ut også :face_with_head_bandage:

1 Like

Ser etter kjøpsmuligheter. Finner ingen. Har gjort god trade med inngang 283 i Norwegian før, men tør ikke nå nå i sesongen. Alt er nesten på ath. Vurderer storebrand som en langsiktig plassering på 10 år. Tenkte litt på nel eller gig og slo det fra meg. Thinfilm vil jeg ha nedpå 3.50-3.80 helst. Alt er dyrt nå. Mange andre aksjer jeg egentlig kunne tenkt meg, men alt er på høye kurser. Inntjening er ofte avhengig av valutakurser og får store utslag. Syns det er vanskelig nå. Vil helst bare kjøpe litt gull også. Men glad jeg ikke hoppet i AVM.

5 Likes

Seamless :slightly_smiling_face:

1 Like

PCIB? Spørs hva emi ender på.

Vanskelig nå ja. Etter å ha solgt funcom har jeg valgt noen langsiktige / mellomlange posisjoner. Sitter fortsatt i NAS og kjøpte meg tilbake i XXL etter Q3-dippen. Bommet litt på bunnen og kjøpte på 105, men den kommer nok til å ha hentet inn Q3-fallet sitt i løpet av ganske få dager / uker når man ser på hvorfor kursen falt. Håpet er at NAS går mot 320-330 etterhvert også, så får jeg bare se hvordan markedet utvikler seg. Som morti sier, det er mye som er dyrt akkurat nå.
Kommer det en dipp ned mot 1 kr i funcom på riktig tidspunkt sitter jeg klar til å gå inn der igjen.

Morti, vet ikke om B2H omtrent er det eneste caset som virker i startfasen kursmessig for tiden.

Om GiG faller litt til så ville jeg vurdert inngang rundt 3.5. Nå starter jo snart høysesong for gambling. Utover det så har vi sikkert sagt det mange ganger meeen… AXACTOR!

1 Like

Link faller tilbake mot kursen for rep-emisjon, kan være noe.

Jeg synes det er mye billig nå

Funcom? :grinning:

Hva sluttet biotec på ?