Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Alle aksjene jeg har, eller følger hadde røde tall eller gikk i null i dag. Osebx fallt med en prosent i dag. Er vi på vei inn i et bear-marked?

1 Like

Ta de når voksen har blitt litt slappere. Metallpartikkelfjerner og asfaltfjerner er fast del av nedvask før voksing :slight_smile:

Enkelte sier at de skal rubbe de av. Det sier mye om nivået :slightly_frowning_face:

Tar en runde når saltet er borte, tenker det hjelper om et par måneder.
Bør være unødvendig med metallpartikkefjerner på ny bil, trodde jeg…,
Bilen jeg bytta inn fra 10/2014 var jo bedre enn denne i lakken…
Men selger skrøt da også når han kikket over bilen. Det er skummelt å si, men jeg sa bilen var strøken…
Bilen trenger ikke se ut som en dass om en har barn!

Hadde du @hakon vært nærmere Rogaland måtte jeg vurdert en behandling :grinning:

Nye biler er som oftest lastet med dritt etter transport på vei og bane. Bare å komme over fjellet, i fix :slight_smile:

1 Like

Jeg var så superhektet på bilpleie når jeg kjøpte min første nybil for noen år siden. Har dabbet litt av, men bilen har enda aldri vært vasket med børster i maskin.

1 Like

Har Poleringsmaskiner for 50 laks :stuck_out_tongue: tok helt av

2 Likes

Men du er medeier i en bilpleiesjappe er det så?

Jeg endte faktisk opp med å kjøpe en rimelig kostbar modell til slutt, nå husker jeg faktisk ikke hva den heter en gang.

Edit:
Flex DA var det.

Sjekk på høyden av galskapen:

2 Likes

Jo men mesteparten kjøpte jeg inn som entusiast før jeg ble med :stuck_out_tongue:
Kjøpte bil til 230k. Utstyr og tilpassing av garasje for 300. De gærne har det godt!

1 Like

De gærne har det best, bare sjekk Trump.

Jeg er ikke helt sikker på om dama noensinne fanget opp at ene voksen jeg kjøpte kostet 1700 spenn.

2 Likes

Se der ja!, trodde først du hadde fliser i garasjen, men det er vel inne? :slight_smile:

Det var med forrige bil jeg startet å holde bilen ripefri, alltid bruke høytrykkspyler osv.
Jeg holder absolutt ikke på med detailing, men forsøker å holde bilen bra.

Har du ikkje fliser i garasjen ? :wink:

3 Likes

:sob:

1 Like

Det er er ekte Alloc Fliselaminat fra gamle huset :smiley:

De folka her: Tror dere de av og til sitter og ser på skavlan og spiser popcorn på fredagskvelden og bare “Du har du tenkt over hvor sykt smarte vi er i forhold til alle andre?”

1 Like

Ikke unormalt med en korreksjon fra ATH. Var jo bare tidsspørsmål om når. Min strategi er å bare sitte med nyhetsdrevne aksjer og ikke aksjer som er påvirket av makroøkonomiske forhold (Nano & Funcom).

1 Like

Det var jo greit rundt omkring i verden, kan ikke spå børskrakk basert på noen random small cap aksjer

1 Like

For dere som er interessert i motorsport, trial,

LIVESENDING NÅ:

http://www.svtplay.se/video/11715946/sm-veckan/sm-veckan-x-trial-och-cykeltrial-x-trial-och-cykeltrial

2 Likes

Jeg kjørte trial i 12-14 års alderen. Kjørte Fantic 50 og Beta 250. Innmari gøy!

1 Like

Bare å få seg sykkel :slight_smile:

Har sønn som kjører på hobbybasis, vi reiser på endel NorgesCup, men ikke alt.
I tillegg har jeg begynt å kjøre litt på lavt nivå i trimklassen. Sykt kjekt :wink:

Jeg kjørte vel B-klasse selv. Starta opp i C, men ga meg da det ble aktuelt med A. Da kjørte jeg heller svin i skogen! :wink:

1 Like

Meget pen avslutning på uken… :slight_smile:

2 Likes