Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hvordan er gjeldssituasjonen for archer?

Ikke bra, så det er for å trade :slight_smile:

Uten at eg vet tallene, så har vel Archer stor gjeld til seadrill, seadrill holder nå på med restrukturering, og det blir spennende å se på hvilken måte Archer kommer ut av dette på.
Siste kvartalene har vert blodrøde, men registrerer at det er flere kjøpsanbefalinger og target 20kr.
Sikkert ett bra bett, eg står utenfor

Ikke helt heldig med Funcom tradingen i dag :slight_smile:

3 Likes

Bra noen selger konstant med tap :-p

3 Likes

Ka for trading e d der? :joy: loss trading? Hehe

2 Likes

Imorra gjør du motsatt på tradinga di! :joy::+1:

1 Like

Kan ikke vinne hver dag, men skal si han var nervøs : )

2 Likes

Qec oppjusterer reservene, kan bli en fin Qec dag da.
Sitter med noen aksjer der, men ikkje kjøpt igjen det eg solgte da eg kjøpte mer Funcom, som jo igjen er solgt

1 Like

Hurra for Storebrand :slight_smile:

2 Likes

Skulle gjerne hatt litt STB men jeg fant ut jeg ikke klarer aksjer som ikke svinger 20% hver dag :slight_smile:

2 Likes

Kan noen forklare hva dette er? Er det virkelig noen som ligger på kjøp på 6 kr eller er det bare tull?

@Irathi
Kan du ta en kjapp TA på Archer? Tenker på mulighet for en trade her nå.

Kjøpte en liten post på noen tusen aksjer, synes det kan se ut for en liten opptur igjen.
Noen som kan bekrefte det jeg tror vedrørende TA, og volum etter forrige topp?

JBL Charge3, noen som har vært borte i den eller lignende bærbare høyttalere fra JBL? Sønnen har en, og det er en “ulyd” ved visse frekvenser/lydnivåer. Jeg tenker den er sprengt, men usikker.

Noen som har reklamert på slikt?

Tenker i utgangspunktet at den har fått hard medfart mtp høy musikk, men på den annen side er det jo derfor en kjøper slike høyttalere…

Umiddelbart høres den sprengt ut, Er dog ikke vanskelig å sprenge en høytaler om man missbruker den litt.

Hva tenker du om å reklamere på det? Er det som er greia… :blush:

DO IT! verste er at de sier nei, vær litt naiv, lat som du ikek aner at den kan være sprengt og bruk argumenter som at du kjøpte JBL fordi det er kjent for kvalitet osv. Ikke nevn at poden hadde fest eller noe sånt og de spilte høy musikk :stuck_out_tongue:

2 Likes

Takk for moralsk støtte :slight_smile:

2 Likes

Jeg har flere xtreme, ikke noe slikt problem der. Høres ut som om den er sprengt.

1 Like

Gøy med Qec, er litt Funcom prosenter over den nå :cowboy_hat_face:

2 Likes