Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Må være kjipt å være en person som klarer å bli irritert av noe sånt tenker jeg, for da må man være konstant forbanna

Det oppslaget tenker jeg er omtrent like velkomment blant feminister som artikkelen til E24 var for Funcom-aksjonærer.

Tenk så forbanna @savepig blir på uttalelsene fra Trump ang. kvinner! For det er jo hakket mer alvorlig og et tegn på at man kanskje burde være feminist selv?

… sjekk gjerne opp hva å være feminist egentlig står for. :slight_smile:

2 Likes

Kona har handlet hyttemøbler, eg har kjøpt bil, noe må selges, tror det blir aksjer, men hvilke?

Hvilke har du?

Qec Apcl og Gig som er til noe, Gig selges ikke, så da får det bli p ta tap i Qec eller gå ut ca i null på Apcl.
Mest fristet til å redusere Qec, selv om det da blir å realisere tap

Edit: Tok feminist-test

Konklusjonen:
NYBØLGEFEMINIST
Du er opplest på kjønnsteori og er opptatt av at ingen skal diskrimineres. Du vil hedre feministene som kom før deg, men uten å gjøre feilene de har gjort ved å glemme rasisme og tro at alle kvinner er like. Du leser like gjerne «Det annet kjønn» som «I Love Dick» og ser gjerne gamle episoder av «Sex og singelliv».

1 Like

Edit: feil konklusjon :smiley:

Gløymte å presssisere. Det var resultatet eg fekk i feminist-testen :slight_smile:

1 Like

Hva er beste måten å kjøpe Snapchat på indirekte slik at jeg ikke blir eksponert mot dollaren. Tror Snap skal opp, men dollar skal ned. Dette gjelder egentlig for mange amerikanske aksjer så kanskje noen har tips om fond eller holdingselskaper som er notert med fokus på de mest hotte selskapene for sosiale medier og tech ?

«Vondt at dere bruker melkekuer som et symbol på kvinnedagen. Betyr det at dere støtter voldtekt, misbruk av kvinner og at barna ikke skal få være sammen med moren sin?»

Fliresåæpissalittpåmeg :joy:

I dont quite follow. :slight_smile:

Jeg har en datter og er fryktelig opptatt av at hun skal ha gode og like vilkår i sitt liv, men identifiserer meg ikke så veldig med JEG KAN IKKE DRIKKE MELK FOR KVINNER HAR PUPPER feminister for det om.

Se på resten av innlegget for sammenheng, spes det første avsnittet.

Det er bare typisk av media å fokusere på piss.

Blir jo litt som med ordet muslim. Mange har ekstremt negativt oppfatting av det, på bakgrunn av eit fåtal sine ord og handlingar. Mange har hatt eit veldig negativt syn på ordet feminisme, på bakgrunn av mange hysteriske utsagn.
Er sikkert mange som kan identifisere seg med verdiane feminisme står for, men ordet feminisme har ein del å gå på ennå. Men dette er det jo ein del fokus på for tida…

1 Like

Ja, og det er da det er så dumt å kjøre på med en sånn sak på kvinnedagen. Man gir ordet til de som vil gi dem mest klikk, ikke til de som har noe fornuftig å si.

Det neste blir vel at de ikke kan spise egg fordi høna bor i et harem og er hjemmeværende mor som blir fratatt barna…

Noen som vet om en god app for push varsel(alarm) av aksjekurser på android mobiler? Vet det skal være en bra en til apple, men den var ikke tilgjengelig for android enda.

Investing.com er bra på dette området. Ikke rt

De er også gode på å ringe meg hver eneste dag fra London og vil at jeg skal sette igang med CFD handel … haha.

1 Like

Prøvd https://play.google.com/store/apps/details?id=org.yccheok.jstock.gui&hl=no ?

Takk, skal teste. Men man får vel kanskje ikke RT uansett?