Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Nydelig👍

1 Like

Det va en nusselig liten bylt :smiley:

1 Like

Hærlig, Grattis med hund og lykke til, fikk selv hund i hus tidligere i vinter,
Mye kos, men en litt annen hverdag ble det :+1:

3 Likes

https://www.steenstrup.no/nb-NO/nyhetsbrev/oslpboersendrerrapporteringskravene-
Praktiseringen av bestemmelsen trer i kraft 1. april 2017

"Melding skal gis «straks» etter at avtale om erverv eller avhendelse er inngått, eller vedkommende blir kjent med eller burde ha blitt kjent med annen omstendighet som fører til at flaggeterskel nås eller passeres."
Flotte greier! Med meir innside…

1 Like

Funderer på å ta A2 lappen… Mange her inne med sykkel? :sunglasses:
Holder det med en pakkeløsning alà denne?

Har hatt bil-lappen i 3 år, så har vell litt innabords hva gjelder regler/trafikkbildet generelt :slight_smile:

Funderer på det samme selv, men til tross for at jeg har 10 år bak meg i bil og lastebil har jeg aldri så mye som sittet på en moped, så antar det må en del mer timer til enn pakkene :sweat_smile:

1 Like

Apcl :money_mouth_face::smiley::stuck_out_tongue_winking_eye:, skjer det nå eller blir det tilbake til start ?

Er du inne ?

Ja, som eg flere ganger tidligere her på forumet har sagt, så tenker eg å selge hver hang aksjen går opp, men ender opp med å sitte noen dager senere å angre på at eg ikke solgte, blir sikkert sånn denne gangen også

1 Like

Vanskelig å få med seg alt her inne nå. Lettere for 6 mnd siden :slight_smile:

4 Likes

Hehe, ja sant det, forumet er blitt veldig stort og høy aktivitet, så det blir en umulig oppgave å få med seg alt.
Litt mindre personlig no enn hva det var, noe eg savner litt, og derfor bruker eg også litt mindre tid her nå enn før, men det skal sies at eg nok altid har vert noe folkesky :sunglasses:

Ang Apcl så har eg sluttet å forvente noe, får heller telle opp etter Evt resultater er gitt, potensialet er stort, men virker til å sitte langt inne

2 Likes

Sikkert et dumt spørsmål, men eg har litt cash, som eg har bruk for om en mnd. Hvilke aksje sku eg satset på som er “garantert” oppgang ? Beste er nok å la de ligge på konto :joy::thinking:

1 Like

Penger på konto er vertfall 100% sikkert tap i kjøpekraft over tid med dagens rente :slight_smile:

1 Like

Kommer vel an på inflasjonen, men jeg har også satset endel på det du skriver

1 Like

Det er jo så liten tid til du trenger pengene, at det ville være en risiko uansett hvor du putter dei, banken ville være å anbefale, inflasjonen på en 1mnd er jo svært begrenset, menst alle verdipapir i prinsippet kan gi deg negativ “rente”.
Pass vertfall på at er en aksje med høy omst så du kommer deg utigjen

1 Like

Finn en trader aksje med høy omsetning . Da har du 50% :-)(ikke avkastning men mulighet til gevinst )

Hallo folkens, man skal ikke spekulere på så kort sikt med penger man trenger :smiley:

6 Likes

Var egentlig det eg prøvde å skrive, men eg ville bruke mest mulig ord på å si det :nerd_face:

3 Likes

Qec inferd med en turnaurond å sette kursen mit femmeren igjen ?
Tror den er verdt p følge, eg sitter med Qec, men høyere snitt enn dagens “billige” inngang

Jepp

Nå skal Martha fortelle om hvordan hun ble pløyd av Behn

Blir nok sparka ut av engleskole nå ja… Skitne tøs ! :slight_smile:

2 Likes