Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Når kineserne tier om en sånn skandale betyr det vanligvis at sannheten er en enda større skandale

1 Like

eg kikka litt på QEC, har ikkje lest meg opp på selskapet, men eg har sett dine nyanserte innlegg om andre aksjer Kronn. Er denne aksjen så billig som kvartalsrapporten til QEC tilsier?
mvh
Strendan

Eg synst Qec er billig, målt opp mot potensialet som Qec np har tilgang på gjennom lovendringen.
Qec ble ha gode muligheter til p tjene penger nå, og gode muligheter til p øke produksjon, men er avhengig av at hovud eiere i lisense ønsker økning og utvikling av lisensene.
Qec har tilgang på kapital gjennom kredittfasiliteter og bør kunne være i stand til å opprettholde eierandel, samtidig som det investeres.
Eg valgte å gå ut på en dårlig kurs, p eier ikke alsjer i Qec nå, Qec gryna gikk inn inn i Gig.
Eg hadde ett par informative innlegg om Qec i denne tråden i høst, så vist du leter gjennom, så finner du dei sikkert, men kanskje en jobb som vil minne om den berømte nålen i høystakken.
Qec gjennomførte en emisjon i sommer som var, den ble ikke fulltegnet, men det var før oljeloven.
Mye skal gå galt om ikke Qec er ett bra bett, nå gikk den jo kraftig før helgen, og Qec er gjerne en aksje som går i flere dager når den først går.
Både pas og swe har kursmål over det dobbel av dagens kurs

Hola!
Spørsmål:

Nokon som har erfaring med gratis “hjemmesidebygger”/Templates? Eg treng å sette opp ei webside, enkel, grei og oversiktleg.

I første omgang skal det kun være som ein blogg. Men på sikt treng eg å bygge inn ein liten webshop, men når den tid kjem kan eg sikkert hyre inn nokon til å lage det…

Wordpress

2 Likes

Nord Irland - Norge - 0-2. Forstår ikke hvorfor jeg orker pine meg selv med å se disse landskampene… :unamused:

3 Likes

https://www.squarespace.com/

Veldig enkel og grei. Koster noen kroner, men du får rabattkoder på 10-20% hos diverse YouTubere (Veritasium, Vsauce - samt en del podcastere; Stuff you Should Know f.eks). Kan legge inn webshop etc. ganske ukomplisert.

1 Like

Eg gjør det samme…

1 Like

Samme her. Gruuusomt!

1 Like

Er det noen spesiell grunn til dagens brede børsfall?
Har vi en lengre korreksjon på gang?
Jeg er heldigvis ikke avhengig av å ta ut cash!

Trump klarte ikke å levere varene markedet ventet på, de fattige i USA har fortsatt Obamacare, hva blir det neste, høyere skatter? selg alt

2 Likes

Har kun vært innom her og nettbanken…Du har solgt ut alt ja.
Ja ja, får vel gjøre det jeg også da :wink:

1 Like

Brexit begynner formelt på onsdag også.

Selv sitter jeg stille i båten. Skulle kjøpt mer om jeg hadde tilgjengelig cash.

@Fenriz Tom Hauglund solgte nettopp Songa og AXA for å ikke være overeksponert mot et usikkert markedet og ville ha cash tilgjengelig. Korreksjonen på børsen er da over og det har blitt gitt et sterkt bull signal.

4 Likes

Jeg så faktisk den oppdateringen idag, og tenkte å skrive en liten morsomhet om det her :joy:
Er spent på å se hva han ender opp med å kjøpe istedet…

1 Like

Nå står Next og Nano begge i 91 kroner, hvem står høyest ved utgangen av året?

  • Next
  • Nano

0 stemmegivere

2 Likes

Solgte akkurat 500 Next og kjøpte 500 Nano.

No guts no glory.

2 Likes

:smiley:

5 Likes

Avisene må få lov til å more seg de også :joy:

1 Like