Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ca 140 med dagens kurs… :sweat:

1 Like

Da de åpnet på Alnabru, Oslo, var det kø 25 timer i forveien. Håper nesten for hans del han var leid inn av Power for markedsføringen det fikk. :joy:

Side 18 i papiravisa, forsøkt å forstå forskjellen på Robomow MC og RC klippere…høres ut til å være mye støy fra filmer på nett…
Vet ikke om jeg tar turen eller ei…

Tipper det blir en del folk i morgen ja @Duogdu - husker når de launchet PS4. Jeg var i kø utenfor Elkjøp men fikk ikke, alle som ikke fikk stakk så til Expert, men også der var det utsolgt (forhåndsreservert). Det var to timer i dass. Men jeg stresser ikke. Kjører ut til de åpner og ser om jeg får noe av det jeg skal ha.

1 Like

Hvis du skal til Forus er førstemann allerede kommet. Køen utenfor er laget for å ta +/- 3,000 mennesker.

2 Likes

Bare 3000? Er jo ikke såååå mange kremt kremt :hushed:

For å sette det litt opp mot Alnabru åpningen så var de +/- 4000 som ventet kl 07. Spol fram til 15:00 på dagen og det var like mange folk inne i butikken som det var under trøkket på åpningen 07 :slight_smile:

1 Like

4000stk i kø? #Whatisyourtimeworth? :smiley:

7 Likes

KØSTATUS kl 22:
Forus: Første køståer er på plass
Lade: 7 personer i køen!

Det jeg tenker også!

1 Like

Er det utopi å tenke seg at en kan komme inn å plukke feks en robotklipper, betale og ut igjen???
3000??? Dagen vil jo gå med???
Det var svar på mitt spørsmål over!
Der sparte jeg 6999!:money_mouth_face:
Kjøpe flere biotekaksjer i stedet? :joy:

3 Likes

@iHHelg Har du live cam eller noe? :sweat_smile: Fint om du kan oppdatere denne tråden i morgen tidlig så ser jeg om jeg gidder å kjøre ut kl.06:30.

2 Likes

Jeg hadde tenkt å være på Forus 0645, men dropper det…

1 Like

Hehe, nei, jeg er nok ikke stasjonært på den POWER butikken :wink:

Sjekk ut power på Facebook, de skal oppdaterer køen der ila natten. Så om du sjekker den i morgen tidlig får du ett bilde av h orden ståa er :slight_smile:

1 Like

@Nocturne og @Duogdu
Stikk innom i lunsjen. Hvis produktet dere skal ha ikke er på forsiden og ikke er et “folkeprodukt” går det nok bra.

På alnabru forrige fredag hadde de for eks fortsatt igjen Phantom 4 klokka 13:00.
Den var satt ned fra 9999,- til 6999,-…
Tror de hadde 30stk.

2 Likes

Er bare 25 stk av den vaskemaskinen og den er på forsiden :smile: Så tenker jeg et par Bose QC35, JBL contour, Kurio nettbrett, Pocketbook lesenettbrett, Samsung mobil og muligens gaming PC. Tipper alle disse ryker rimelig kjapt men jeg sjekker. Alarmen er satt til 06:00. God natt :wink:

1 Like

Er dere i køen 06:45 kan jeg nesten garantere at dere ikke er ferdig handlet før 08:30, men ved slik storhandel som Nocturne beskriver er jo det godt timesbetalt :slight_smile:

2 Likes

Var du på Alna 0645 og kom ut 0830?

Nei, går utfra at det tok lenger tid der

2 Likes

“Neste oppdatering kl.04:45”. Veldig greit at de oppdaterer på face. Men betyr “køtilbud” at man får kølapp eller noe? Siden det er begrenset antall?